Cruzidulls gale verden

fredag, mars 07, 2008

Billig moro!

I går ble jeg ferdig med denne, en djevellue i nøstebarngarn. Gikk ufattelig fort og greit når jeg ikke måtte stoppe opp og tenke gjennom mønsteret, etter å ha fått god hjelp da jeg strikket min første djevellue i desember.
Nøstebarngarnet er ikke akkurat billig, men når man ser hvor mye man får ut av et 100 g hespe til kr 98,- så blir det jo noen timer med rimelig moro like vel. Jeg har strikket en kjole str. 6 mnd, et par babysokker og en djevellue, og enda har jeg en del gram igjen av det turkise hespet jeg ikke greide å motstå på en av turene i butikken. Jammen synd det kveldet fort i dag, slik at jeg ikke fikk fanget den ekte fargen på fotografiet, for den er virkelig herlig.
Det slo meg plutselig at når vi nå flytter til Stavanger så bor vi ikke lenger i rimelig nærhet til nøstebarnsutsalg. Kjente jeg fikk litt panikk ved tanken, så jeg må nok ut en tur til før vi flytter for virkelig å hamstre opp til magre tider. (om ikke samboeren snart får ut fingeren *host host*)
Ønsker alle som er innom en riktig fornøyelig helg!

6 Kommentarer:

  • Lille Cruz kommer til å bli nydelig i dette flotte antrekket. Ha en flott helg!

    Etter Blogger Inger , Klokken 7:00 p.m.  

  • Nydelig sett med flott farge, og jeg tipper den lille blir lekker i denne kreasjonen..
    Ha en flott og kreativ helg :-)

    Etter Blogger Unknown, Klokken 7:07 p.m.  

  • Nydelig, nydelig farge:-)
    Jeg er sikker på at lillecruz blir kjempeskjønn. Du får ta mange turer til Bergen og handle på Nøstebarn!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:05 p.m.  

  • Kjempesøtt sett! :)

    God helg.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:21 p.m.  

  • Hamstring av nøstebarngarn høres kjent ut.. hamstret flere hesper da vi flytta fra Oslo, kjipt å måtte betale porto i tillegg når garnet er dyrt.

    Etter Blogger Monstermønster, Klokken 10:16 p.m.  

  • Se der ja, nå er luen enkel, eller..? Det ble et kjempefint sett!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:29 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden