Cruzidulls gale verden

torsdag, februar 28, 2008

Det tok en liten uke...

...å sy min første meitai.
Det heter at selvskryt skal man høre på, for det kommer fra hjertet, og her må jeg få skryte litt av mitt største sypprosjekt noen sinne! I beste Shamuånd får meitaien navnet "almost famous" etter som stoffet ble kjøpt på Varg Veum-utsalg, og følgelig bør kunne beskues i en eller flere av filmene! Hovedinspiransjon til mønster og modell ble hentet her.
Jeg må lese og lære hvordan disse skal knytes. Etter hva jeg har sett finnes det visst omtrent like mange knyteteknikker som det finnes ulike design.
Her er det en vordende far som poserer, og en velvillig isbjørn som sitter modell. Jeg tror i grunnen denne ble ganske bra tross alt, og håper den vil være praktisk i bruk.Nå må det visst ryddes i leiligheten. Likevel er det vel så spennende og ikke minst en smule frustrerende å se på boliger på finn. Hvordan bestemme seg for hvor man vil bo når man ikke kjenner distriktet? Dessuten hadde alt vært så mye enklere om noen bare ville gitt vekk en ekstra million til oss, men jeg har i grunnen forståelsen for at de som faktisk har en million gjerne vil beholde den selv.

11 Kommentarer:

  • Så fin den ble, Cruz!! Utrolig fint stoff også. Gleder meg til å følge syforsettelsen din. Ja, for nå regner jeg med at du er hektet. Er imponert!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:39 p.m.  

  • Kjempeflott ble den:)

    Lykke til med flytting hit til distriktet.Her er ganske så stive boligpriser for tiden, så det lønner seg nok å finne noe litt utenfor byen....

    Etter Blogger madebyjulia, Klokken 7:59 p.m.  

  • Kjempeimponert altså! Synes du har vært utrolig flink! synd det ike ble noe av sykurset vi skulle på. Det hadde vært kjekt det også. men nå skal du flytte, det er ikke kjekt. Menmen, jeg regner med du syr mer nå som du er i gang!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:19 p.m.  

  • Kjempefin!!

    Og artig blogg du har .. Du skriver morsomt så jeg kommer gjerne inn her igjen.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:05 p.m.  

  • Så fin meitaien ble, likte stoffet du har valgt. Det ser ut for at isbjørnen har det bra, så da kommer nok Lillecruz også til å bli fornøyd.

    Hva blir neste syprosjekt?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:11 p.m.  

  • Den ble utrolig flott, syns du har vert superduperflink!!

    Etter Blogger Irene, Klokken 9:45 p.m.  

  • Så flink du er! Jeg er kjempeimponert, og ikke minst kjempeinspirert! Nå vil jeg også sy!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:04 p.m.  

  • MeiTai'en ble kjempefin! :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:06 p.m.  

  • Den ble jo kjempeflott, Cruz! Var det vanskelig, eller..?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:13 p.m.  

  • Så stilig den var!

    Etter Blogger Nogette, Klokken 10:32 p.m.  

  • Den ble virkelig fin.Ønsker deg en riktig god helg.Tenk at du skalflytte fra oss:(

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:59 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden