Cruzidulls gale verden

onsdag, februar 20, 2008

Litt snop og litt annet

På en helt ordinær onsdagskveld som nå hørte jeg plutselig samboeren romstere noe veldig på kjøkkenet. Like etter kom han ut med iskaffe, i et stort glass med stett for litt ekstra luksus i hverdagen. Det lysbeige innholdet er de siste måneders dille! Ble jo brått og uventet frarøvet smaken for kaffe for vel et halvt år siden, mens melkeprodukter seilte opp som en klar favoritt. Når man i tillegg har fått sansen for det søte er ingen ting bedre enn Nescafés pulverblanding som kombinerer alle tre. Uansett, når samboeren kommer med slike små og uventede overraskelser så er det nesten så jeg glemmer at han ikke disker opp med like praktiske løsninger som mannen til Merete har laget til henne til oppbevaring, og at det regner i Bergen.
Jeg koser meg uansett med iskaffen i kveld, mens jeg strikker ufortredent videre på det som må være tidenes kjedeligste prosjekt: 14 masker, 1 r, 1 vr i nærmere 80 cm! Som dere ser så er det et stykke igjen, men vet dere hva? Jeg har faktisk fått tilbake troen på at resultatet kan bli bra!
Dette er kanskje ett av tidenes mest innholdsløse blogginnlegg, men jeg har friskt i tankene sist en av mine gode kollegaer kom tilbake på jobb etter noen dagers sengeleie, og høylydt ga uttrykk for at jeg i det minste kunne ha oppdatert bloggen min i perioden så hun hadde hatt noe å se på. Jeg håper nå uansett du er tilbake i morgen, hvis ikke kan kanskje dette hjelpe deg å slå ihjel 2 minutter og et par bakterier? God bedring!

9 Kommentarer:

  • Det er bra samboer varter deg opp med iskaffe.Det fortjener du.Lykke til med å strikke de kjedelige 80cm.Ønsker deg en fortsatt fin uke.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:44 p.m.  

  • Så kosligt det høres ut hjemme hos deg med en mann som varter opp...
    Likte skrivingen din godt, jeg smiler her jeg sitter.
    Ha en fantastisk fin kveld :-)

    Etter Blogger Unknown, Klokken 9:47 p.m.  

  • Vel fortjent! Godt at sambo passer ekstra godt på deg:)
    Ha en flott kveld.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:54 p.m.  

  • Ikke så verst han mannen din heller Cruzidull. Svein er klar for å leies ut bare han får gode nok tilbud. Hva et godt tilbud er vet jeg ikke da!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:34 p.m.  

  • Kanskje du syntes det var innholdsløst, men jeg syns det var intressant å lese. Bare fortsett å blogg du, følger med på alt du skriver ;)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:10 p.m.  

  • Nå lurer jeg litt på hva i all verden du strikker. Og så må jeg selvfølgelig si meg enig at du oppdaterer bloggen aaaltfor sjelden ;-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:36 p.m.  

  • Jeg også lurer på hva du strikker, trodde først du hadde begynt på en willywarmer til din snille sambo. Men 80 cm...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:36 p.m.  

  • Vet ikke hvorfor, men jeg fikk så sinnsykt lyst på Baileys når jeg så det øverste bildet.... Men, iskaffe er jo godt også!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:22 p.m.  

  • Mmmm, det ser ut som et stort glass Baileys med littegranne kaffe i...
    Oppmerksomhet er det aller kjekkeste, særlig fra kjærester! Du har jo kommet kjempelangt på buksen på nesten ingen tid jo!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:50 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden