Cruzidulls gale verden

søndag, februar 03, 2008

Er det slutten på februar?

Neida, er klar over at februar måned kun er i sin spede begynnelse, men februarsokken i sokker 2008 er begge over hæl og felling, og i mine øyne er de da praktisk talt ferdige. Januar forsvant før jeg fikk sukk for meg, men nå som jeg er så godt i gang med disse er det kanskje håp for å få startet januarsokkene og, før jeg blir kastet ut av alongen... Yaiks...
Forøvrig var det en samboer som absolutt ville ha fastelavensboller i dag, og en slik bestilling kan man jo ikke overse. Når jeg tross alt skal bli mor og greier, så kan jeg like så godt starte superhusmortreningen med litt bakeverk. Om jeg skal si det selv så ble resultatet ganske så bra. Eller hva?
Samboeren ble i alle fall fornøyd, og har ikke bemerket at husmoregenskapene dabbet av med pcen fremfor husvask, når bollene først ble ferdige. Etter en god kveldstur fikk jeg i alle fall skikk på kjøkkenet og satt en lasagne i ovnen, så helt fra scratch begynner jeg i alle fall ikke.
Vel. Det var nok for i dag. Får håpe at dere også har vett til å nyte grunnen til at jula ikke varer helt til påske, og ha en riktig god kveld!

5 Kommentarer:

  • Nå må du ikke bli altfor husmoderlig! Jo mer du viser at du takler jo høyere legges lista vet du ;-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:14 p.m.  

  • Næmmen! Tenk fastelaven da. Jeg har drømt om de i hele dag! Men jeg har drukket litt for mange øl jeg da...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:16 a.m.  

  • nammenam, flinka!!

    Etter Blogger Irene, Klokken 9:09 p.m.  

  • Oj, de så kjempegod ut. Og det var jo et sjokk at du strikket sokker av raggegarn da *fnis*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:31 p.m.  

  • Kult å gjere ferdig februarsokkane før januarsokkane... Og bollane såg veldig gode ut! Du er nok alt ei superhusmor;)

    Etter Blogger Anlen, Klokken 10:15 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden