Cruzidulls gale verden

tirsdag, januar 29, 2008

Ørlite granne selvskryt...

... sånn på tampen av kvelden.
Endelig kan jeg si at voksejakken er, om ikke ferdig, så er den i alle fall ferdig strikket! Inrømmer at den var drøy på slutten. Selv om det bare gjenstod litt på hetten krevde det viljestyrke å fullføre. Jakken er i alle fall montert, bare se:
Hm. Innser at jeg har behov for en barnehenger om jeg skal fortsette denne trenden med strikket babytøy, hvilket ikke er helt usannsynlig.... (Sokker bød jo aldri på denne problemstilingen når de skulle blogges.) Jada, jakken er litt skjev og skakk, og jeg slipper nok ikke bare unna med å skylde på hengeren, men til mitt forsvar skal det sies at det gjenstår en heklekant samt skylling og knapper. Jeg tror jakken blir bra, jeg. De som har peiling på sånt sier i alle fall at dette er et svært anvendelig plagg. Og fordi jeg ikke er så flink til å måle cm på strikketøy vil det også være ganske mye rom... i bredden i alle fall...
Mitt største dilemma, (jeg har tydeligvis ikke så mange?) er om jeg skal ha brun, hvit eller rosa heklekant rundt? Bør lilleCruz endelig få et rosa innslag i sin garderobe? Bør jeg la jakken være så enkel som mulig og ha kanten i samme farge som jakken, eller bør jeg ha en nøytral offwhite heklekant, bare sånn for å unngå rosa, men samtidig forhindre at ungen blir helt kamuflert i vognen sin? Tror jeg trenger litt innspill fra dere, hva mener du? Kan nevne at knappene jeg har funnet frem er i perlemor.

16 Kommentarer:

  • Kjempesøt! Rosa kant!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:37 p.m.  

  • Jakken blir kjempefin. Jeg stemmer på rosa kant og rosa knapper.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:38 p.m.  

  • Rosa kant og rosa knapper! Det er min tanke! Må jo vises litt at det er en jente inni jakken da...

    Jeg synes du har vært veldig flink jeg cruz! Grattis!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:41 p.m.  

  • Er enig med de andre rosa kant .Gratulerer med ferdig jakke.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:56 p.m.  

  • Rooooooosa! Alle jenter fortjener å få et forhold til rosa :)

    Etter Blogger Margrethe, Klokken 11:58 p.m.  

  • Å ja - er helt enig med de andre. Rosa kant må det blir! Brunt og rosa er jo bare sååå fint sammen! Ha en fin dag!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:27 a.m.  

  • JIPPI, den ble kjempefin! Er enig med resten her, ville hatt en kant i gammelrosa.

    Etter Blogger Irene, Klokken 10:23 a.m.  

  • Jeg synes lyseblått og brunt er såååå fint, men så er det jo en jente du venter da... Må vel bli rosa da? Lyserosa:-)
    Kjempefin jakke forresten!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:18 p.m.  

  • Der ja, den ble flott! Jeg som hadde bare de siste 6 cm igjen på min nå...... Stemmer for rosa kant jeg også, men bare fordi rosa og brunt er så fint sammen. Du skal IKKE bekymre deg for at lillecruz skal få for lite rosa - det blir fort nok!! ;)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:00 p.m.  

  • *Puh* Jeg er glad jeg ikke inngikk et veddemål med deg, for det hadde jeg tapt. Jeg må jo si meg enig med de andre her, jeg stemmer (om enn litt motvillig) på gammelrosa kant. Eller kanskje Irenetur donerer litt sjokkrosa til deg *fnis*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:25 p.m.  

  • Æsj, jeg glemte jo å si at jakken ble kjempefin!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:26 p.m.  

  • Kjempe søt jakke. Jeg stemmer også på rosa kant.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:45 p.m.  

  • Så søt jakke! Jeg stemmer for offwhite kant dersom du skal ha perlemorknapper i hvitt og rosa dersom de går mer over mot rosa :)

    Etter Blogger strikkegal, Klokken 8:18 p.m.  

  • Ta det du synes er finest, mormor har sikret at det også blir rosa plagg.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:28 p.m.  

  • Åååå så fin jakken er åååååå så fin magen din er!

    Etter Blogger 9na, Klokken 9:48 a.m.  

  • Rosa og brunt er lekkert!
    Ha en god helg Cruzidull!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:41 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden