Cruzidulls gale verden

fredag, januar 25, 2008

Du vet det blir en god dag når...

Du vet jo at det blir en god dag når du våkner om morgenen, uten å kunne huske sist du sov en hel natt igjennom, når badegulvet er oversvømmet når du kommer ut av dusjen og når det er fredag, og du likevel ikke kan trøste deg med at det snart er helg, for i helgen, da skal du jammen arbeide overtid... Likevel, hvorfor fokusere på det negative når Felisi, Irene, Trollmor, Vivi, Mmmarianne OG Anne-Ruth alle har nominert min blogg til "you make my day award"! Tusen takk, jenter. Jeg er kjempeglad og overrasket over at så mange, som også står bak så flotte blogger, har valgt å nominere min. Før jeg går videre i nomineringsprosessen vil jeg legge inn en sterk anbefaling om å kikke innom de som har nominert meg. Det er alle blogger du trekker på smilebåndet av, selv på en dag som denne.
Nå er det min tur til å nominere, og det er jammen ikke lett når det er så mange der ute som virkelig fortjener en award!
Jeg har lyst til å nominere hele bryggegjengen (som det er linket til til høyre på denne siden)! Dette er driftige damer som kan opp og ned på pinner og stoffer, og som tar livet og bloggen med godt humør. Og ikke minst er det gode venner!
Fordi noen kanskje vil mene at det er litt juks å nominere en hel gruppe på denne måten så må jeg velge et par til. Vanskelig, men jeg gjør et fosøk.
Først må jeg gi awarden tilbake til Mmmarianne. Jeg liker å lese i bloggen hennes, hun skriver vittig om dagligdagse ting og om strikkeprosjekter som kanksje ikke alltid går helt som forventet? Jeg husker i alle fall et sjal som muligens ble noe større enn planlagt(?), men fullført ble det. Dessuten liker jeg å se hundene, og det slår meg at denne damen er om mulig like gal etter hundene sine som jeg er etter katta mi, og hun viser det!
Selv om Den gode feen allerede er en del av den første nominasjonslisten min så vil jeg likevel trekke frem hennes blogg en gang til. Jeg vil i hovedsak kategorisere det som en delikat interiørblogg, hvor det tidvis kommer innslag av hjemmesydde og -strikkede ting. Jeg tror grunnen til at jeg lar meg fasinere så veldig av denne bloggen er at den til dels representerer noe av det motsatte av meg. Jeg kan godt like stilen, men der hun har hvitt og blonder blir det farger og kanter hos meg, når hun vil ha småblomstret kaffeservice klamrer jeg meg til mitt oransje med solsikkemotiv og når hun forteller at hun liker å vaske og stryke og rydde tenker jeg med skrekk at sånne folk finnes da vitterlig ikke? Altså en koselig blogg om en uoppnåelig livsstil. Dessuten har hun satt ut i livet en tanke vi har fundert på en stund, og det er å pakke sammen og forlate regnbyen til fordel for en by hvor det riktignok er like mange regndager i året, men bare halvparten av mengden, noe som visstnok merkes. Gleder meg til å se bilder fra hvordan hun får det i et nytt hus i en ny by.
Sist men ikke minst så vil jeg gi awarden til en som ikke har blogg, men som er en god kollega og som kommer med overraskelser når jeg gjør jobben min! Hun er inne og snoker her innimellom. Du vet hvem du er, og You make my day!

4 Kommentarer:

  • Ååå. :-) Tusen, tusen takk. Du er flink med gaver selv også - ingenting slår overraskelse bestående av Toblerone og te (NB - som sagt - Toblerone inneholder proteiner!). Og så vil jeg vel og presisere at jeg håper jeg kan være en god venn i tillegg til en god kollega - det må vel være verdens beste kombinasjon? Du er i alle fall det. :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:55 p.m.  

  • Ikke noe kjekt å jobbe i helgen, men ønsker deg allikevell en riktig god helg :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:25 p.m.  

  • Det er kjekt med anerkjennelser, også for bloggen. Du har en kjempeartig blogg, og fortjener alle nominasjoner du får (og enda flere..!).

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:16 a.m.  

  • Å ja da...
    Her kommer det en award til... *fnis*
    Kan hentes i min blogg vet du.
    Ha en feiende flott søndag!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden