Cruzidulls gale verden

mandag, desember 10, 2007

Flaggermusbesøk i bloggen!

Etter en trang fødsel og en vanskelig oppvekst kan det se ut til at flaggermusen endelig får testet vingespennet på sofaen. Ok, dette er ikke den femi versjonen av batwoman, men det som skal, når ferdig montert, bli nøstebarns babylue. Takk til Lise som kunne opplyse meg om at djevellue ikke heter så pga fasongen, og som gav meg den enkle forklaringen på løsningen, felle-øke, øke-felle, felle-snu, øke-snu, felle-øke, øke-felle... Voila!
Ellers må jeg si at jeg er rørt og takknemlig for alle hyggelige tilbakemeldinger på forige innlegg. Tusen takk alle som har vært innom. Jeg har blitt så glad for hver eneste kommentar, og kan nesten ikke tro det er sant at så mange har vært innom og delt litt av gleden over dette så ufattelig store (som jeg for å være helt ærlig, faktisk ikke skjønner bæret av enda...)

8 Kommentarer:

  • Så fin den ble! Jeg har visst en sånn liggende jeg også. Men jeg orker ikke å sy den sammen - ennå...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:04 p.m.  

  • Så fin farge! Gleder meg til å se den på mottakeren! Husk å strikk til din egen lille også:o)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:06 p.m.  

  • Se der ja, noen sømmer nå - så er du i havn. Blir den neste med perler..?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:12 p.m.  

  • Denne lua skjønner ikke jeg meg på heller. Men det er først ved sammensyinga jeg får virkelig store problemer!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:55 a.m.  

  • Den kommer til og bli kjempefin, fin farge er det også. Ha en fin kreativ uke.

    Etter Blogger Unknown, Klokken 10:45 a.m.  

  • Kjempeflott flaggermus! gleder meg til å se den på ett lite hode!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:16 p.m.  

  • Eg har ikkje sett bildet i forrige innlegg før no:) Gratulerer med den nydeligaste baby verda nokon gong har sett. Enno.

    ;)


    Lykke til!

    Og då forstår eg kvifor det var såååå viktig å få tak i karamellpudding...

    Djevlelua blir sikkert kul!

    Etter Blogger Anlen, Klokken 10:43 p.m.  

  • Åh, gratulerer så mykje med den STORE nyheten. Kjempekoseleg!!! Stor klem frå Linda

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:50 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden