Cruzidulls gale verden

tirsdag, november 27, 2007

Se min kjole...

Den er rosa som... eh...
Vel, den er i alle fall ferdig:Når man tar bilder sånn midt på natta (eller kl 20:15 om du vil) så blir ikke fargegjenngivelsen helt riktig, men den er i alle fall rosa slik det sømmer seg for en liten pike.
Må si at jeg har blitt frelst av nøstebarngarnet. Det kan bli en dyr frelse i såfall. Garnet er godt å strikke med og svært drøyt. Etter at jeg skylte det opp og la det til tørk/press ble resultatet fantastisk blødt og resultatet er varmt, men likevel luftig, lett og behagelig!Jeg hadde funnet frem fire knapper etter min mormor, formet som søte blomster. De passet ypperlig til kjolen, men tenk, plutselig var to knapper borte. Vi har lett både høyt og lavt, men de knappene er og blir søkk vekk. Mistenker at min mor hadde en finger med i spillet med knappeforsvinningen, men hun er tilgitt siden hun i løpet av helgen fikk gang på strikkepinnene igjen. Tenk, etter nærmere 29 år er hun nå i gang med nøstebarnteppe!
By the way, kjolen over får litt rar fasong siden det henger en sånn tredings inne i den... Får se til å bytte ut den med noe annet. En baby, kanskje?

7 Kommentarer:

  • Kjempesøt kjole! Det er en heldig tanteunge som har en tante hekta på nøstebarngarn!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:58 p.m.  

  • Pink er topp, og kjolen veldig søt! Jeg kunne i grunnen tenke meg en sånn kjole selv, jeg... hadde jeg ikke vært så stor ;)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:23 p.m.  

  • Kjempenydelig kjole!!
    Det er ikke bare du som er frelst på nøstebarn... det er et nydelig garn, både å strikke med og å bruke,

    Ha en fin tirsdagskveld:)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:31 p.m.  

  • Kjolen ble utrolig søt, Cruz! Og den ble jo sinnsykt kjapt ferdig da. Heldige niesen som får den.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:56 p.m.  

  • Så fiiiiiiiin den ble! Gleder meg til å strikke av nøstebarngarnet (puh for et ord) som jeg fikk av deg! Nå tenker jeg søsteren din blir glad! Så kjekt at din mor har fått fart på pinnene igjen.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:35 p.m.  

  • Så søt kjolen ble. Skal si det går unna hos deg fortiden:-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:29 p.m.  

  • Kjempefin kjole!!
    Ha en fin helg :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:06 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden