Cruzidulls gale verden

tirsdag, oktober 30, 2007

Oops! I did it again...

16 Kommentarer:

  • Klart du må ha mer raggegarn!
    Du hadde vel ikke akkurat den fargen vel?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:43 p.m.  

  • I can see that you really loves tricot (or why it's named that thing made with wool and similars).
    My mother have been made a lot of this things (for babes and adults), since I was young.
    Nice to visit your blog.

    Etter Blogger gus robleda, Klokken 7:45 p.m.  

  • Man kan gjøre myyye verre ting enn å kjøpe raggegarn.Herlig farge, tror jeg også må en tur på REMA....

    Kanskje jeg må kjøpe et lammelår også. *sulten*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:47 p.m.  

  • ooooh... stilig farge!!! Hvorfor hadde ikke min rema fått inn den fargen mon tro?

    Etter Blogger strikkegal, Klokken 7:48 p.m.  

  • Har DU kjøpt raggegarn *sjokkert*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:14 p.m.  

  • Cruzidull - the queen of raggs... ellernoesånt!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:03 p.m.  

  • hehe, tenkte på deg da jeg så de i butikken

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:48 p.m.  

  • Skulle nesten tro det var meg!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:21 a.m.  

  • Nei, du trenger vel ikke si mer.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:46 p.m.  

  • Jeg vil ha rosa sokker! :D

    Etter Blogger Margrethe, Klokken 11:38 p.m.  

  • Åh, detta Mor Åse garn som ser så läckert ut, suck... Både denna färg och den gröna är, öhhh... jodå, de andra också, hihihi... brun-beige, turkos-svart (?) och andra...
    Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som undrar var i hela friden på andra sidan gränsen det är närmast att hitta fram till detta garn, suck...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:53 p.m.  

  • Hei

    Jeg har gitt deg en "You Make Me Smile Award" som ligger på siden min. For bloggen din er jo så godt skrevet!!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:06 p.m.  

  • Det der blir lekre raggsokker vettu! Nominasjon til smilepris i bloggen min :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:09 a.m.  

  • Hva skjer med akvariebildene du lovet???*oppfordrer sterkt*
    -U know who

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:36 p.m.  

  • Ojj, så lekkert garn da - sånt var ikke i hyllene på MIN Rema i går nei.. Æ å vil ha sånn!
    Og du har jammen fått en "You Make Me Smile Award" av meg også..
    Ha en særdeles raggete søndag!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:55 p.m.  

  • Var en snartur innom bloggen din, alltid en god underholdning. Kan jeg få lenke til nettavisens artikkel om gynekologer her nede? Tror jeg tar et legebesøk når jeg skal hjem i jula, jeg... ;-)

    Etter Blogger Annevenn, Klokken 6:34 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden