Cruzidulls gale verden

søndag, september 23, 2007

Bli ferdig...

Kiwa har dratt i gang et "bli ferdig"-prosjekt. Jeg er med, og det er kanskje eneste mulighet jeg har for å bli ferdig med disse hersens ankelsokkene jeg har lovet bort. Skikkelig møkkastrikk som tar all motivasjon og fjerner all lyst. Fikk en liten oppsving nylig på disse, men da jeg oppdaget at jeg hadde startet tafellingen galt, selvfølgelig i det jag skulle til å avslutte første sokken, nei, damistet jeg jammen motet igjen.
Uansett. Julisokkene er mitt "bli ferdig"-prosjet og måtte føleglig avbildes i bloggen. La strikkeriet på bordet, og vips kom linelusen. Ble visst skitten på labben på vei opp. Jaja. Det som skal ferdigstilles er i alle fall det røde som ligger der. *peke*
Apropos ferdig. En fin helg er også over.
Og bare fordi en sann linselus aldri blir ferdig, og fordi jeg ikke har noe annet å vise frem: Setter man seg ned i to minutter her i leiligheten, ja, så har du en slik i fanget:
Må...ha...oppmerksomhet!
Nei, nå er søndagen snart ferdig. Bør ta kvelden nå for at det skal bli en nogen lunde god mandag og...

5 Kommentarer:

  • Jeg er nå innom å tar en titt på pusen jeg da. Du tar fine bilder av pusen. Stakkars fiskene tenk å ende sitt liv inni en kattemage.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:31 p.m.  

  • Så mange koselige bilder av pusen!

    Jeg har forresten tagget deg med noe greier, finnes i bloggen min.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:18 p.m.  

  • Så lekkert garn du bruker på julisokkene! Min lille assistent sender malende hilsen til din, det er utrolig hvordan de oppfører seg!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:01 a.m.  

  • jeg vil også ha en sånn puuuuuus..

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:43 p.m.  

  • så søt katten din er :) Jeg har tagget deg i bloggen min :)

    Etter Blogger Brit-Elin, Klokken 10:30 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden