Cruzidulls gale verden

søndag, september 16, 2007

Hun kan hvis hun vil!

Med dette tror jeg at jeg beviser at jeg faktisk kan om jeg vil, både blogge flere ganger i løpet av én helg og strikke annet enn sokker. Her en bukse i den bløteste ull, en gave til en baby som kommer til våren. Har heldig vis ikke dårlig tid med denne, for som vanlig gjenstår det å feste noen tråder og sy i en strikk i livet. Nei, nå må jeg gå og begynne på en sokk for at ikke dette skal bære helt galt av sted. Er vel noen julisokker det er på tide å få avsluttet snart, eller hva, Kiwa?

6 Kommentarer:

  • Den ser deilig ut den buksa der. Mottaker er heldig.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:25 p.m.  

  • Så fin buksen ble. Hmmm, baby til våren? *fnis*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:26 p.m.  

  • Hun strikker jammen meg annet enn sokker! Godt at du er tilbake i blogge- og strikkemodus. Håper vi sees på treff snart:-)
    Når har du termin da *fnis*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:01 p.m.  

  • Heldige baby som får deilig og flott ullbukse.

    Etter Blogger Fru Dart, Klokken 8:47 p.m.  

  • nei SE, en bukse!!

    og sokkene kan jeg vente på lenge jeg! ikke noe stress i det hele tatt!
    Har fått sebragarn så jeg skal visst strikke sokker til meg selv også. Trenger maaange par!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:03 p.m.  

  • Den ullbuksa ser nydelig ut! Mens du er i gang, kan du strikke en til meg også, i str 40??

    ;) Jeg har aldri skjønt hvorfor det bare er barn som bruker dem!
    Ha en flott helg!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 5:37 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden