Cruzidulls gale verden

torsdag, juli 26, 2007

Sokker å ragge med?

Disse ble jeg ferdig med for et par dager siden. I går ble de sendt avgårde til en god venn. Vet ikke om de er veldig egnet til å ragge damer med, men de bør i alle fall kunne holde føttene varme og hjelpe til mot forkjølelser. Festivalsokker, kanskje? Ingen vil vel stjele et par ragger i de fargene, eller hva?

Burde skrive litt om mailen jeg fikk fra sjefsredaktøren i Vårt Land og kanskje forklare hvorfor vannet i akvariet mitt (bevisst) er farget lik det grønne i sokkene ovenfor, men det får bli litt senere, for her står alt på hodet og ingen ting går helt sånn som det skal. Kommer sterkere tilbake.

4 Kommentarer:

  • ja, nå er det sikkert flere enn meg som ble litt nysgjerrig????
    ;-)

    Etter Blogger Petunia, Klokken 12:05 a.m.  

  • Håper det ikke ligger mye dramatikk i at ting ikke går som de skal - tipper akvariefargen har med medisinering å gjøre, vi har hatt noen snåle farger på vannet i heimen hos oss også!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:27 a.m.  

  • Hmm, du er jo den osloske/bergenske sokkestrikke mesteren. Kanskje jeg bare kan droppe innom med garn og hente ferdige sokker før jul? *fnis*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:24 p.m.  

  • Jeg er helt imponert over sokkene dine! Vet du om det finnes noe greit raggsokkmønster på nettet? Jeg har nemlig litt raggegarn liggende (uvisst hvorfor) og kjenner at det bergenske regnet minner meg litt for mye om hvor kalde de neste ni månedene blir.

    Etter Blogger Margrethe, Klokken 8:49 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden