Cruzidulls gale verden

mandag, juli 02, 2007

Nesten ett par sokker?

Ha!
Mot alle odds har jeg blitt ferdig med én junisokk. Den andre er i sin spede begynnelse, og kommer muligens til å være det en stund til? Favorittgarnet fra istanbul på pinne to. Jeg ber vel på sett og vis om det selv?For at du fort skal glemme at det bare er én sokk og at juni allerede er forbi, kan jeg vise at det spirer og gror på verandaen:
Siden juni forsvant så fort er det heller ikke unaturlig å tenke at resten av sommermånedene vil gjøre det samme. Raggsokker er på pinnene igjen. problemet er bare det at jeg gikk tom for garn... Vanligvis strikker jeg med Mor Aase raggegarn, og liker det godt. Av en eller annen grunn hadde jeg to rødmelerte nøster av sparkjøpgarnet som jeg begynte å strikke med, uten å ofte en tanke på det at garnet er grovere og tykkere enn Mor Aasegarnet. Mitt spede forsøk på garnslanking har altså resultert i at jeg må kjøpe ett nøste til av et garn jeg egentlig ikke liker. Og ikke bare det; hadde egentlig tenkt å beholde disse selv, men siden de er grovere enn vanlig blir de også større enn vanlig, så det er mulig typen må få dem.
Til slutt et stemningsbilde fra fredagens pels-flatfyll. Selv endte jeg lørdagens fest da jeg kom hjem samtidig med at naboen skulle på jobb søndag morgen... Kanksje ikke ett av mitt livs stolteste øyeblikk, men jeg har mange gode minner fra kvelden! Ingen bilder denne gangen, eller... ingen bilder som legges ut på nett denne gangen. *hihi*

5 Kommentarer:

  • Se der ja! Det gikk jo fint, da strikker du vel den andre på onsdag?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:30 p.m.  

  • Fin sokk! Koslig å besøke bloggen din. Fine bilder!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:37 p.m.  

  • hihi.... fine bilder med pus:-)
    Min pus liker forresten hvitvin, jeg satte meg ved siden av henne med et glass en gang for å kose, men hun var bare interessert i å lukte... mot vinglasset...

    Så jeg dyppet fingeren og lot henne smake og da ble hun helt vill: jeg måtte bare gå, hos var uaktuelt;-D

    Men ja, selv om det bare er en sokk fra juni er den veldig fin:-D

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:20 p.m.  

  • Har hatt en fornøyelig stund her i bloggen din. Har lest om alt fra tannlegebesøk, Brussel-tur til nesten et par juni-sokker. Lykke til med den neste :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:46 a.m.  

  • Så fine de junisokkene blir. Lykke til med sokk nr.2.

    Etter Blogger amylin, Klokken 12:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden