Cruzidulls gale verden

onsdag, juni 06, 2007

Sutreinnlegg...

Jaha. Så har jeg vært hos tannlegen igjen.
Var visst inmari anspent i stolen, så nå har jeg vondt i hodet i tillegg til å være øm i munnen og tom i lommeboken. Så tom faktisk, at halve regningen må betales på andre siden av lønning.
Jeg går med andre ord en mager helg i møte, uten muligheter for subsidier da både foreldre og samboer skal reise vekk.
Jaja. Jeg skal bare ligge på plenen uansett, kanskje ta en sykkeltur og muligens se litt på tv. I fryseren er det kjøttdeig og i kjøleskapet finnes det pølser, gode pølser og i grønnsaksskuffen ligger det én stakkars gjenglemt øl fra sist helg, som neppe rekker å gå ut på dato.
Jeg klarer meg! Tror til og med det blir en bra helg (om været holder).

Måtte bare sutre litt, for jeg har alstå vondt. I hodet, i munnen og sist, men ikke minst i lommeboken.
*sukk*

4 Kommentarer:

  • *trøsteklem*

    Du får nyte sola!

    Etter Blogger Unknown, Klokken 3:14 p.m.  

  • Huff av meg, kjenner til "problemet", tannlegen koster "skjorta". Men du får kose deg allikevel, men kjøttdeig og pølser!! Og øl:-) Og det ER lov å sutre litt innimellom... Klem

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:42 p.m.  

  • Dakkal Cruzidullen vår! Heldigvis er det kanonbra vær, så du får slappe av i solen :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:48 a.m.  

  • Oida... ingen trøst i kjøping altså... men biblioteket er jo åpent da, der bruker jeg å trøste meg litt *trøsteklemmer*




    (ps: jeg får opp bildene helt fint når jeg åpner sida mi...merkelig... skjønner du deg på slike ting? Det gjør nemlig ikke jeg....)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:48 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden