Cruzidulls gale verden

torsdag, mai 24, 2007

Et lite prosjekt

Jeg fikk plutselig en idé til et lite prosjekt, og som alle vet må en idé settes ut i livet!
En ting som er sikkert her i huset er at om jeg holder på med noe, er katten aldri langt unna
Noen gangser kanskje til og med litt for nær
Det er uansett hyggelig med selskap, og pus ser ut til å ha godkjent første runde av prosjektet mitt.
Vet ikke helt hvorfor, men jeg har alltid likt å jobbe på gulvet. Tegner jeg er det helst på gulvet. Pakker jeg presanger gjør jeg det på gulvet, klipper eller syr jeg gjør jeg også det aller helst på gulvet. Hvorfor vet jeg ikke, men sånn er det nå en gang.
Prosjektet mitt innebar imidlertid å ta frem symaskinen, den dumme, ekle møkka, drittmaskinen som kapper tråden for et godt ord og som ikke syr godt igjennom og som i det hele tatt nekter å samarbeide med meg... Antagelig er det bare noe som må stilles på trådspenningene, men jeg makter altså ikke å finne ut av dette. Og ja, jeg har skiftet nål. Det hjalp ikke det spor... Med uendelige mengder tålmodighet (og bare to harde slag i maskinen) ble det i alle fall et resultat, et noe:For å avsløre hva det er må det andre kamera tas i bruk. Tada:En myk stoffpose til å ha rundt kamera, til de gangene det ikke vil være praktisk med det store etuiet. Dette er likevel bare en prototype. Når jeg får skaffet stoff, og en symaskin som faktisk fungerer, så skal jeg lage en til, med fôr, pyntebånd, lokk (?) og hvis jeg riktig vil overgå meg selv blir det kanskje til og med en lomme!
(Mulig det fryser til "der nede" før den tid...)

Jeg må bare vise frem noen flere bilder av min yndlingsbølle.Papp er gøy!
Og se den deilige magen!

5 Kommentarer:

  • Og når en vet hvor myyyyk hun er i tillegg....

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:00 a.m.  

  • For en bedårende nysgjerrigpus! :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:11 p.m.  

  • Herlig pus.
    Det er som å se min katt like selskap syk skal helst ligge opp på det man jobber med. Kjenner til det ja.

    Etter Blogger Arielle, Klokken 6:15 p.m.  

  • Se hun kan sy!
    Katten din er superskjønn! Min gamle, fete og kastrerte mons sover helst han.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:37 p.m.  

  • Jeg er bare sååå glad i bildene dine av katten din! Hun er jo bare så nydelig da. Lykke til med sy-prosjektene dine fremover. Jeg hadde en alvorlig samtale med min maskin, - truet den med tur til gjenbruks-stasjonen (les: søppeldynga) og VIPS! så ble vi i allefall litt mer enn på nikk i oppgangen. *fnis*
    Ha en aldeles himmelsk uke! (for nå har sommeren kommet her hos meg!)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:41 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden