Cruzidulls gale verden

onsdag, mai 23, 2007

Test av kamera!

Hadde med kamera på jobb i dag, men tok kun et par bilder i lunsjen. Like før jeg skulle dra knipset jeg derimot dette fra oppslagstavlen min. Her ser man litt av skarpheten samtidig som bildet dokumenterer at jeg jobber med nynorsken (men åpenbart ikke skjønnskriften...). Det heter byggje, BYGGJE (!), skrevet ned så jeg skal huske det en gang for alle:
Jeg liker aller best å ta bilder av dyr, men i mangel på villdyr i stuen må kattskinnet stille opp som motiv. Hun er forøvrig yndlingsfotoobjektet mitt, så det går greit.
"Ja, jeg er vakker", sier pus og sender flørtende blikk til kamera:"men det holder nå"...

2 Kommentarer:

  • "Ja, du er vakker!" svarer tilskueren...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:26 p.m.  

  • Sniker meg rundt på en liten bloggrunde og her er et lite spor fra meg. Nydelig pus.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:56 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden