Cruzidulls gale verden

onsdag, april 11, 2007

Huston, we have a problem!

Det er noe med denne byen som bringer frem det værste i en.
Så du et blaff av noe lyseblått og brunt og syns kanskje du skimtet et villt blikk. Vel, det er stor sjangse for at det bare var jeg som syklet forbi...
Av regnet på jakken forstår du kanskje at det er Bergen det er snakk om.

Dette er grunnen til at jeg flyttet hit... tro det eller ei.
Og så var det disse lekre blomstene da. Vi fikk dem her for en stund siden, og de var i grunnen slappe og stygge allerede da. I stedet for å blomstre bare visnet de der de sto.Samboeren løste greit det problemet. Ikke den metoden jeg ville valgt, men, men.Forøvrig må jeg bare vise frem at jeg fikk festet trådene på rapidraggsen før de gikk i posten. Av en eller annen grunn er det SÅÅÅ kjekt å strikke disse sokkene, men å feste trådene er noe herk! Jeg har faktisk to par sokker som jeg strikket i påsken i fjor som jeg enda ikke har festet trådene på... Rart det der.
Til de som måtte lure; ingen mennesker har to like føtter, så da er det heller ingen grunn til at sokkene skal være like, er det?
Til slutt et skrekkens eksempel på de uforutsette senskader tilknyttet bruken av alkohol:
Huston, we have a problem!

6 Kommentarer:

  • Dere er jo riktig søte sammen! De gærne har det godt, osv. ;-)
    Men regner det i Bergen? Nei, det har jeg ikke lagt merke til..
    Jeg synes det er ille når blomstene prøver å komme seg ned i søpla på egen hånd, hehe. Ha en fortsatt(?) flott uke!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:20 p.m.  

  • Jeg bare ler jeg!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:22 p.m.  

  • jeg har det alltid så festlig i bloggen din, men nå var det egentlig litt ille....
    Måtte tørke sikkel fra skjermen i ett kjør, for jeg leste innlegget ditt om Istanbul-turen!
    Fy søren, du skulle hatt bot for å friste en stakkar sånn... *hyl-flirer*
    Ha en fin dag i regne-Bergen.
    Hos meg snør det forsyne meg igjen.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:37 p.m.  

  • Hihihi, for en festlig tekst og morsomme bilder, tusen takk for at du ga meg denne herlige stunden på sofaen!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 5:56 p.m.  

  • utrolig kule raggsokker du strikker !!¨

    og ellers så trekker man lett på smilebåndet på en ellers grå dag ved å lese din blogg :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:56 p.m.  

  • veldig enig i det med sokkene!!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:49 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden