Cruzidulls gale verden

tirsdag, april 03, 2007

Bare sorgen...

Det er så trist så trist.
Har tidligere vist frem min yndlingskopp. En kopp som har fulgt meg i gode og onde dager, en trofast følgesvenn på lesesalen og i de senere år den eneste koppen som virkelig duger til morgenkaffen! Her var den med sitt rette element.
Men i går fikk jeg kaffe litt sånn over alt, og ikke bare i koppen.
En stor gjennomgående sprekk er synderen:
Eeeeek:Selv om det er påske er det tvilsomt om koppen vil ta hintet og gjenoppstå fra de døde.
Denne rommer også kaffe, og det er dem beste kaffen, men den smaker ikke like godt uten "The Mug!. *sukk*
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny "The Mug"? Det er en kopp med print av Gary Larson (Larsons gale verden)
Takker på forhånd for all hjelp. Jeg savner denne koppen allerede!

Får trøste meg med et lite bilde av min vakre jaguar ute på svømmetur. Han er en ekte jeger, men med et snev av sadisme. Virker som han jakter mest for jaktens skyld og ikke for sulten. En liten uvane han har er å snike seg inn på annen fisk og klippe hodet av dem...
Nice.
Hadde jeg vært en bedre akvafotograf hadde bildet vært klarere...
Hvem sa at jaguarprint var umoderne?

5 Kommentarer:

  • Ikkje rart du sørger! Har du prøvd her: http://coolrags.stores.yahoo.net/farsidestuff.html eller på ebay?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:32 p.m.  

  • Sjekk denne linken om du finn ein kopp som lignar: http://search.ebay.com/far-side-mug

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:38 p.m.  

  • Stakar lille koppen.
    Håper du finner en ny fort.

    Etter Blogger LindaR, Klokken 6:05 p.m.  

  • Uff, så trist med koppen din da.
    Ønsker deg ihvertfall en kjempefin påske og øsnker deg lykke til med letingen etter ny kopp :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:52 a.m.  

  • huffda....
    Synd med yndlingskoppen din. Håper du finner en "erstatter"
    Ha en forrykende flott påske likevel!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:14 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden