Cruzidulls gale verden

mandag, februar 19, 2007

Om å ha hodet under armen..

...og teflonsyndrom på samme tid:

Går fra jobben med et klart mål for øyet. Jeg skal på bystasjonen hvor jeg skal:
- på apoteket
- kjøpe symaskinnåler
- finne postkasse til det brevet jeg har båret rundt på (ferdig frankert) i godt over en uke!

Går på apoteket.
Kjøper synåler.
Og hva var det nå...
Hm...
Var det ikke tre ting?
Det var da en ting til?

Går forbi rimi: DRUER!
Skulle jeg kjøpe druer?
Kjøper druer.

Henter syklen på jobben og sykler hjem.
Åpner vesken for å finne nøklene og låse syklen inn i kjelleren. Hva er det jeg ser?
Et idiotisk brev, ferdig frankert, som begynner å bli temmelig frynsete etter å ha blitt båret rundt, med klar postintensjon, i godt over en uke.

Kanskje jeg husker det i morgen.
*slår meg selv i hodet*

10 Kommentarer:

  • Haha, det er som jeg skulle skrevet det selv! Sånn er jeg HVER dag! Har sluttet å bli frustrert for leeeenge siden.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:07 p.m.  

  • Du kan ikke være verre enn meg, jeg har nemlig gått med brev i sekken min i en uke jeg også, uten å sende det. Og jeg jobber i Posten *fnis*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:12 p.m.  

  • Godt å høyre at det er andre med teflonhjerne. *ler*

    Ha ein fin dag.
    Kanskje du hukser brevet i morgen. :=)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:12 p.m.  

  • Bra du huska nåler!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:19 p.m.  

  • Dette høres meget kjent ut. Jeg har begynt å sette gule lapper på lommeboken min når det er noe absolutt skal huske. Lommeboken har jeg alltid oppe - det er helt sikkert! I tillegg har jeg en liten notisbok for innkjøpsnotater - den er også full av gule lapper. Men jeg husker ikke å ta den frem... Kanskje du husker brevet i morgen.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:00 p.m.  

  • Haha! Dette kunne jeg også ha gjort! Det er jo imponerende at du faktisk har fått det ned i veska da. Det hender jeg sliter med å huske å få det ut av huset nemlig!
    *ler*
    Ha en flott uke!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:22 p.m.  

  • Hehe. Som jeg skulle sagt det selv!
    Håper du klarer å huske på brevet i morra!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:59 p.m.  

  • Det der var så underlig kjent på en måte..... *humrer*
    Jeg skriver ALLTID huskelapper før jeg drar i butikken eller hvor jeg nå har ærend, - og glemmer den igjen på kjøkkenbordet i 9 av 10 tilfeller.
    Teflon-hjerne? Yess!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:29 p.m.  

  • Herlig,ha-ha!! (her må jeg ha mange utropstegn) gjett om jeg kjenner meg igjen.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:00 a.m.  

  • Dette kunne du like gjerne funnet i min blogg - brev skal tydeligvis bæres rundt minst ei uke før de kan postes!
    Palettene ser ut for å trives hos oss, men det er ikke tegn til noen formering enda. De er kanskje i yngste laget?
    Ha en strålende dag!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden