Cruzidulls gale verden

onsdag, februar 07, 2007

Varme både her og der.

Det er visst flere enn oss menneskene som setter pris på den nye varmen i leiligheten. Her koste pusen seg foran varmen i går kveld:Og da far til samboeren fyrte opp i dag morges koste hun seg videre.
Apropos far, så har jeg endelig fått ferdig et par sokker til min far. Sett at disse er størrelse 46-47 så er det ikke til å undres over at det har tatt tid... Da ser vi selvfølgelig bort i fra at bare tåfellingen sto igjen da jeg slang dem fra meg i kurven på (da) ubestemt tid.
Jeg la til en liten detalj; å dele fletten med vrangmakser rett før hælen:og tåen:Disse lå også lenge i kurven og bare ventet på at jeg skulle feste trådene. Endelig:
Måtte legge dem ved siden av hverandre for å gi et lite inntrykk av størrelsesforskjellen...
Har tre par til med herresokker på agendaen. En langrøy agenda, vel og merke. Trøsten er likevel at de neste par er LITT med beskjedne på størrelsen enn de til høyre her.

3 Kommentarer:

  • Flotte sokker.

    Det er noen dyr som vet å kose seg når det er varme noe sted....

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:35 a.m.  

  • For noen flotte sokker :-) Og godt at pus koser seg!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:47 a.m.  

  • Jeg blir litt misunnelig på pus. Heldigpusen. Flotte sokker du har strikket.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:58 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden