Cruzidulls gale verden

tirsdag, februar 06, 2007

Få litt varme inn i livet.

Her kommer man stille og rolig inn på stuen og hva er det man ser?
Noen har revet vekk vår kamin!
Tyveri?
Slik så den ut, og pen var den. Kanskje vi vil savne dekoren, men dette gamle skramlet har stått i leiligheten siden den ble bygget i 1950 og avga ingen, les:INGEN varme overhodet.
Ok. Den ble ikke stjålet (desverre), men superdyktige far til min samboer dro den ut for å sette inn en ny ovn sponset av mine foreldre. Kaminen var så tung at han demonterte den mest mulig for å ha sjangse til å løfte den og da han tok av frontplaten viste det seg at kaminen var sprukket tvers igjennom! Ikke bare et kaldt vedsluk, men brannfarlig og.
Vi hadde egentlig planlagt en innbyggingsovn, men jeg ble lei av å krangle med #%#"%&&Varme As, derfor valgte vi en mye enklere løsning. (er litt sint nå, men greier jeg å samle meg kan jeg skrive noen ord om hvorfor jeg IKKE anbefaler dette stedet)

Av dette blidet kan det jo imidlerid se ut til at min samboer er i full gang, men fakta er at han bare overtok litt, etter at mesteparten av arbeidet var gjort av hans far... (men han ser jo unektelig ganske handy ut!)
Bare prøve litt hvordan det kommer til å bli. Forøvrig har vi ingen problemer med trekken, måtte midlertidig sette på en pose for å forhindre kalde gufs.Varme! Jada. Det mangler litt maling og kanskje litt peislakk på det gamle røret, men nå har vi en varme i leiligheten som vi aldri har kjent maken til.

Og en ting til...
JEG HAR FÅTT JOBB!!!
Juhu!!!
*stolt*

6 Kommentarer:

  • Gratulerer med ny ovn, varme, og jobb :)

    Etter Blogger strikkegal, Klokken 8:32 a.m.  

  • Hurra!

    Gratulerer med jobb. Har du passa på at ny telefon er lagt inn i avtalen :-

    Etter Blogger Unknown, Klokken 10:23 a.m.  

  • Skal si det har tatt tid, men så flott at dere ENDELIG har fått ovn og kan holde varmen. Gratulerer!!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:41 a.m.  

  • Gratulerer med varme;-) OG jobb :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:44 a.m.  

  • Gratulerer med ovn, varm leilighet og jobb!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:07 p.m.  

  • Gratulerer ny ovn - og ikke minst ny jobb! :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden