Cruzidulls gale verden

fredag, februar 02, 2007

Optimist?

Jeg har alltid en liten notatbok i vesken. Kjekkt å ha etter å mang en gang ha opplevd å ikke ha penn og papir for hånden når jeg virkelig trenger det.

På en av sidene i denne blokken står det skrevet: "Denne siden er dedikert til trening vår 2007!!!" Setter en strek her hver gang jeg har brukt treningskortet jeg fikk av samboeren min:
Som man kan se har jeg i skrivende stund brukt kortet 5 ganger. Det er ikke så aller værst med tanke på at jeg ikke har hatt det så veldig lenge. Det er imidlertid når jeg ser hvor mye plass det er igjen på siden og når jeg tenker på hvor kort våren er, at jeg begynner å lure på om jeg kanskje har vært litt vel optimistisk?
Jaja. Uansett skal jeg sette en ny strek i boken i morgen!

Apopos. Det er utrolig hvor naken man føler seg når en høyt verdsatt mobil brått og uventet vandrer heden. Heldigvis har jeg fått låne samboerens gamle og er dermed litt mer påkledd, men legger ikke skjul på at ønske om en litt mer oppdatert modell er til stede. Problemet er at jeg ikke har allverdens penger å bruke til dette formålet.
Kanskje DU har en mobil liggende som du vil selge til meg?
Jeg er ikke kresen, men den må ha blåtann og helst være litt nyere enn denne:Anyone?

7 Kommentarer:

  • Jeg har en! Men du må forandre oppsett et eller annet sted hvis du vil ha norsk ordliste på den. Tror det er noe man kan laste ned fra nettet...

    Jeg hadde den gamle din før jeg fikk denne som jeg vil bli kvitt, så jeg regner med den er mer moderne... :fnise:

    http://www.nokia.no/phones/6230i/

    Det er den det er link til over, men min er i svart...

    Har ikke tenkt så mye på pris, men kanskje 400kr?

    Må forresten si at den har engelsk lader, men det ordner du lett med en adapter, eller så kan du bruke hvilken som helst nokia lader... (også den fra den gamle din!

    Gi meg en lyd om du er interessert, da! Jeg er jo bare rett opp i veien!

    Klem fra Stine

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:17 p.m.  

  • Kan dessverre ikkje hjelpe, men lykke til og god helg!

    Etter Blogger Unknown, Klokken 1:18 p.m.  

  • Lykke til med trimmingen din, nå har du lagt det ut på nettet, så då vert du kanskje pressa litt til for å gjøre det. *fnise*

    Kan dessverre ikkje hjelpe deg med mobil, har ingen med "blåtann" liggande.

    Uansett. Ha ei fin helg.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:48 p.m.  

  • Ønsker deg en riktig god helg! Jeg har dessverre ingen telefoner til deg, men det ser jo ut som det ordner seg for deg likevel:-

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:47 a.m.  

  • Hei.
    Jeg har ofte vært innom her og kost meg med bloggen din. Du skriver morsomt og din blogg er en av mine favoritter. Lykke til med mobilkjøp:-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:22 p.m.  

  • Gratulerer med jobb :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:41 p.m.  

  • Gratulerer med jobb :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden