Cruzidulls gale verden

fredag, januar 26, 2007

Fra kaos til kontroll.

Det er ikke lett å konsentrere seg når kaos råder i omgivelsene. Tenkte at jeg kanskje ville få en ny giv om jeg fikk ryddet litt.
Fant frem noen skruer, en skrutrekker og en hylle jeg hadde liggende. Hang også opp hyllen som brukte å stå PÅ skrivebodet for å frigjøre mere flate. Nå er jeg klar for en ny runde med oppgaven:I umiddelbar nærhet ligger kontrolløren og passer på at jeg ikke kaster bort for mye tid på andre ting. Hun lar seg imidlertid lett bestikke med en boks tunfisk...
Her forleden hadde Manne lagt ut en oppskrift på grønnsaksmuffins. Siden vi hadde (nesten) alle ingrediensene i hus bestemte jeg meg for å prøve:Nam nam! De var virkelig gode, så anbefaler alle å ta en tur innom og skrive ned oppskriften!Genialt tilbehør til f.eks en enkel pølsegryte:
Ja, slik kan man visst også spise dem:Forøvrig har jeg fått spedd litt på økonomien:Kanskje det blir flere gode middager fremover?
Håper sokkene passer Vivi.

2 Kommentarer:

  • Sokkene passer perfekt, og varmer meg "as we speak"! Håper du får en fin, fin helg, med maaaasse god kaffe og te, mat og skrivelyst!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:46 p.m.  

  • Nå er du andre person denne uka som har baket disse muffinsene. Og jeg finner ikke oppskrifta hos manne, ser ut til at hun har rydda. Arrgh. Men ,men kos deg. Ønsker deg ei flott uke sammen med pusen forran peisen. Hilsen -21 grader i Trondheim

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden