Cruzidulls gale verden

tirsdag, januar 09, 2007

Jeg har blitt utfordret!

Eeek.
Jeg har blitt utfordret.

Silja utfordret meg for leeenge siden, og nå har jeg blitt utfordret på nytt av Mmmarianne.

Her er reglene:

-Nevn 6 rare ting om deg selv
-Tag 6 personer og legg igjen en hilsen i bloggene deres og be dem om å lese din.
-Disse reglene skal gjengis av dem som tagges!

Eller reglene slik jeg fikk dem fra Silja:

“THE RULES:Each player of this game starts with the ‘6 weird things about you.’ People who get tagged need to write a post of their own with 6 weird things as well as state this rule clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names. Don’t forget to leave a comment that says ‘you are tagged’ in their comments and tell them to read your blog.”

6 rare ting om meg selv? Jeg er da ikke rar?

- jeg ble med i et studentorkester da jeg begynte på jus. Det var første gang jeg så en sax i hele mitt liv, og nå spiller jeg selv.
- jeg syns det er helt normalt (men egentlig litt for lite) med 970 liter vann i leiligheten.
- jeg er med i en akvarieklubb, hvor vi faktisk går på møter for å snakke om fisk, høre foredrag om fisk og by på fisk og planter på auksjon.
- jeg elsker å reise, men HATER å pakke. Bruker en uke på å grue meg til nettopp dette, og begynner kanskje selve pakkingen rundt midnatt dagen før reisen.
- katten er min største kjærlighet.
- jeg er blitt bergenser for en rogalending (og ja, det er verdt det)

Tja, dette er da helt normalt, er det ikke?
Hm, hvem skal jeg utfordre? *gnir meg i hendende* selvfølgelig, vilkårlig utvalgte fra Bryggen.
Den gode feen, Tittei, Vivi, Lise, Dolci og Stillow tar dere utfordringen?


For øvrig vi jeg gratulere Silja med forlovelsen!

3 Kommentarer:

  • Utfordringen er besvart. ~~~:o)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:08 p.m.  

  • Utfordringen er tatt... :o)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:23 p.m.  

  • Koselig blogg du har!!
    Har kost meg litt nå, jeg!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:31 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden