Cruzidulls gale verden

tirsdag, desember 05, 2006

Jeg har blitt Bergenser!

Ja. Jeg har bodd her en stund, og vi har kjøpt leilighet her, men først nå som jeg har fått mitt eget par med virkelig gode, varme og fôrede gummistøvler, først nå føler jeg meg som en ekte Bergenser!

Disse kjøpte samboeren min til meg i går! De er egentlig julepresang, men siden vi tross alt bor i Bergen fikk jeg bruke dem med en gang. Er ikke jeg den heldigste?
De som fnyser av gummistøvler har aldri vært i Bergen.
Sakset dette regnbarometeret fra bt. Det ser ikke ut til at mine nye gummistøvler var en unyttig julepresang, etter dagens værprognoser å dømme ser det tvert i mot ut til at de kan bli særdeles nyttige. Og selv om det angivelig har regnet i 40 døgn i strekk er det aldri for sent med gummistøvler i Bergen.

Lurer på om jeg skal til byen og vasse på Bryggen.

9 Kommentarer:

  • Steinkule støvler. Slike tøffe støvler har jeg aldri sett. Ønsker meg slike til jul jeg å.
    Ønsker deg en fin adventstid

    Hilsen Merethe

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:29 p.m.  

  • Jeg vil også ha slike støvler... Kanskje jeg må legge inn ønske hos kjæreste og svigers i bergen ??? *misunnelig* I trøndelag er det litt tørrere men kan fort bli vått her også!

    Etter Blogger strikkegal, Klokken 12:47 p.m.  

  • DE støvlene såå utrolig gode ut..Deilig varme og helt tørrt..Trengs nok ikke bare i Bergen nei..kan man si *fnise* :o)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:13 p.m.  

  • du har HELT like sjøstøvler som meg. Jeg er så utrolig glad for at jeg har de nå... Gikk med dem for første gang i byn i går, og jeg var varm og tørr på beina hele tiden, og ikke minst så er de bare så utrolig stilige!!

    gratulerer med stilige støvler!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:36 p.m.  

  • Ser gode ut! ...men skikkleg bergenser vert du ikkje før du kan gå over Trogalmenningen med paraply på 17. mai utan å dulte borti nokon andre paraplyar.

    Etter Blogger Unknown, Klokken 1:45 p.m.  

  • Skikkelig stilige støvler, så bra at de er fôrede også! Disse kan du godt spankulere rundt på Bryggen med:-) Ha en fortsatt fin adventstid!

    Etter Blogger Lena, Klokken 1:52 p.m.  

  • Så tøffe de er! Stilig med røde lisser!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:52 p.m.  

  • Steintøffe!! Ja du måtte vel bite i det sure eplet du også etter den våte opplevelsen du hadde *fnis*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:46 p.m.  

  • Høye, blanke, lekre støvler.
    De må du bare bruke ofte!
    Sammen med skjørt og thights er det rett og slett sexy :-)

    Etter Blogger Vikingen, Klokken 8:53 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden