Cruzidulls gale verden

tirsdag, november 28, 2006

litt å henge fingrene i...

Vi lar siste post forbigå i stillhet, og viser heller frem at man har litt å henge fingrene i i tillegg til den dumme oppgaven som alltid er oppe på pcen.
(Nei, jeg har heller ikke glemt den genseren, men den får vente)
Ja, jeg vet det er slemt, men jeg kan ikke dy meg.
I går da jeg satt og skrev oppgave... eh... kikket ut av vinduet...eh skrev oppgave... gikk et menneske forbi på gaten iført en lækker kreasjon bestående av en heldekkende ROSA kjeledress, lilla lue og det som ser ut som hvite joggesko.
Fantastisk!
(Om du føler deg truffet kan du trøste deg med at dressen nok er super til et afterskiparty.)

2 Kommentarer:

  • Er det hovedrolleinnehaveren i Kabal i hjerter kanskje?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:16 p.m.  

  • Heisan. Stakk bare innom for ønske deg en trivelig adventstid! Blir det test av julebrus også? :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:12 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden