Cruzidulls gale verden

onsdag, januar 31, 2007

Sneen som falt i fjor?

Det er sant, det har hent, vi har hatt et fantastisk snefall her i Bergen! For en eksiløstlending er dette et syn for såre øyne:

Plutselig hører jeg latter og leven utenfor vinduet.
To gutter morer seg med å gjemme seg i busken og kaste sneballer på forbipasserende. Haha.
Og så skjer det som er dømt til å skje. En eldre dame kommer med kjeft og pekefinger. Leken er over for denne gang (enda guttene hverken kastet hardt eller langt eller traff en eneste av de de siktet på...)
Alltid en eldre dame som skal ødelegge moroa.
(Forøvrig likte jeg designet på luen til ungen til høyre. -passelig for en sånn liten ramp.)
I dag lurer jeg på om jeg kan ha drømt det hele?

3 Kommentarer:

  • All snøen borte igjen:( Rene våren utenfor igjen! Grønn plen, gåsunger og det hele. Hvorfor er gamle damer så sure? Jeg er sikker på at selv om de sier "ungdommen nå til dags" osv., så fant de sikkert på like mye rampestreker da de var barn! Mamma gjorde i hvertfall masse ugagn! Dessuten må jo barn få lov å nyte snøen på sitt vis, når den for en gangs skyld er her;-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:22 p.m.  

  • Herlig bildeserie.

    God helg! :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:57 p.m.  

  • Morsom bildeserie, og du er så flink å fortelle :o))
    god helg, med eller uten snø :))

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden