Cruzidulls gale verden

lørdag, februar 17, 2007

Benløse kyllinger?

Blir skuffet, oppgitt og frustrert etter å ha hoppet på et tilbud jeg fant hos Rema 1000.
Siden jeg ikke tåler fisk eller skalldyr går det nemlig mye i fjærkre her i huset så 5 kg kyllinglår til 99,- var et tilbud jeg ikke ville gå glipp av.En femkilos boks tar litt større plass enn det vi kan ha i en fryserhylle, så da jeg kom hjem med boksen var det frem med fryseposer og i gang med ompaking. I det jeg åpner boksen ryker alle illusjoner. Man har da visse formeninger om hvordan et kyllingLÅR skal se ut, har man ikke?
Ikke et eneste bein, derimot en masse ekle, fettfulle haler. Likevel går det klart frem av både boksen og ettiketten at dette skal være stykker med ben. Lov til å føle seg litt lurt?

Ok. Kyllingen smaker kanskje det samme, men jeg syns selve låret er en del av matopplevelsen. Dessuten er vel kylling en av de få rettene det er sosialt akseptabelt å spise med hendene, men hvor skal en holde i disse firkantede bitene? I halen?

6 Kommentarer:

  • Det der hadde eg garantert klaga på. Dette er lureri på høgt plan!!
    Kanskje det er feilpakka FISK.. hi hi..
    God helg, med eller uten bein..ehh, sorry..kyllinglår ;o))

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:50 a.m.  

  • Det der hadde jeg også klaga på....Tror jeg hadde blitt litt overraska selv, hadde jo ikke forventa et slik innhold. Fortsatt god helg til deg :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:28 p.m.  

  • Ja, jeg er enig med de foregående at dette bør du klage på.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:11 p.m.  

  • Det der hadde jeg klaget på! Det var oppe om nettopp denne typen "luring" på TV2 hjelper deg, eller på det tilsvarende programmet på NRK(som jeg ikke husker hva heter i farten). De hadde til og med funnet et nyre - pga at de skjører med mye ledd og brusk for å øke kilosprisen!

    Æsj! :-(

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:06 p.m.  

  • Lureri? Nei... Det stod vel ikke noe om hva slags type ben det var. Fant flere ben jeg...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:35 p.m.  

  • Det der er verdt en humoristisk klage til produsenten!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden