Cruzidulls gale verden

tirsdag, mars 27, 2007

Er det liv er det håp!

...her har det vært skrekkelig stille.
Jeg har vært en uke i fantastiske Istanbul. Etter at jeg kom hjem har det vært så mye å stå i med at jeg ikke har fått blogget.
Istanbul er en by hvor det finnes utrolige mengder av alt, men da kanskje særlig mennesker. Nærmere 23 millioner stod det nylig å lese i Tyrkiske aviser. Da er IKKE illegale innvandrere og lykkejegere regnet med. "Hvor mange bor det i Norge da?" spør de der nede. "Vel, vi nærmer oss fem millioner" svarer jeg. "Fem millioner?" spør de, ""mener du bare i Oslo, da?"...
Det setter det hele i perspektiv.
Mulig jeg senere vil blogge mere fra denne turen. Kanskje i forbindelse med at jeg vil vise frem noen av kuppene mine. Mulig jeg til og med legger noe ut for salg?

Må vise frem denne lekre buketten som ventet på oss da vi kom hjem. Heldig vis hadde naboen forbarmet seg over den og gitt den vann, etter som den kom en dag eller to før oss. Det er Corpsus Juris som har sendt med hilsen både til samboeren og meg, og jeg er rørt og takknemlig. Om noen skulle lese her før jeg får sendt takkekort, så Tusen tak!
Bare en liten presisering. Samboeren var ikke med meg til Istanbul. Etter som han stadig trenger litt tilsyn fikk han en uke hos sine foreldre. Kunne ikke reist fra ham om han skulle være her alene.

2 Kommentarer:

  • Så nydelige blomster, tulipaner er noe av det fineste jeg vet. Nå må du bare få lagt ut bilder av kuppene dine så vi andre kan bli grønne av misunnelse!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:41 p.m.  

  • Så herlig! Nå er jeg selvsagt kjempenysgjerrig på det du ikke har vist oss!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden