Cruzidulls gale verden

søndag, februar 25, 2007

Om å komme i gang...

En februarsokks spede begynnelse:
En februarsokks potensielle endelikt:
(sokken sier: tenk at en flette ble min bane!) Neida neida, skal fikse dette...

Forøvrig skriver jeg mye om ting jeg syns er idiotisk eller urimelig. Da er det på tide å komme med litt skryt og! Husker dere "kyllinlårene" jeg kjøpte for en liten tid tilake. Samboeren og jeg var innom samme butikk på fredagen, og da jeg så to ansatte i samtale tenkte jeg at jeg bare skulle spørre om de hadde fått flere klager på det samme. "Nei, det har vi ikke hørt om" sier de to ansatte forfjamset, og jeg tenker at det er vel bare min flaks at jeg har fått den ene pakken som var feilvare, og skal til å snu. "Men du kan få en ny boks" sier en av de to ansatte. "Oi", sier jeg litt overrumplet, "jeg har ikke med noe kvitteringe eller noe". Dette var jeg ikke forberedt på. "Ikke noe problem", sier den ansatte.
Tenk, uten å ha kvittering, uten å ha et stykke å vise til, selv uten å ha boksen og etter at vi har spist en del av kyllingen, så skulle vi få en ny boks.
Heldigvis bestemte vi oss for å åpne pakken før jeg fikk den med meg, og tenk, den var lik som de vi først hadde fått. Tre andre bokser vi åpnet inneholdt benløse kyllinglår. Til slutt løp en ned på lageret og hentet en ny boks som inneholdt dette:
Slik skal kyllinglår se ut, ja!
Pluss til Rema Wergeland for god service!
Det er kanksje unødvendig å si at fryseren er full nå...

1 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden