Cruzidulls gale verden

tirsdag, mars 13, 2007

Om å brenne lys i begge ender?

I går var planen å bli ferdig med enda et par sokker, men så støtte jeg på et aldri så lite problem:
Den lille trådstumpen mellom sokkene var jo ment å skulle rekke til tåfelling på begge... Ble visst litt ivrig i lengden på skaftet, så måtte bite i det sure eplet og sprette mor aase raggenøste nr 4 for disse, men det var ikke mye som skulle til. (jepp, det siste nøstet strikket jeg fra begge ender)
Tada bursdagspresangen til min samboers far ble ferdig, og det nesten helt i tide:Av en eller annen grunn har ferdige ting en lei tendens til å hope seg opp før jeg får festet trådene, men i går beit jeg tenna sammen:Tada:
Og så et lite glimt fra mitt kontor. Slo meg plutselig i dag at det ikke står "studentutgave" på min nye "lille røde". Kanksje ikke så vanskelig å gjette seg til hva jeg jobber med nå.

8 Kommentarer:

  • Ingen kalde føtter i din nærhet skjønner jeg
    :-) Sokker er kjekke å strikke, også fins det så mange lekre mønster å velge mellom. Håper vi sees hos Stine i morgen. Du trenger litt strikkeinput innimellom alle paragrafene!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:37 p.m.  

  • Så flott de grå sokkene med fletter ble. Gratulerer med jobb!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:03 p.m.  

  • Flotte sokker. Tror jeg må prøve tandemsokkestrikking en gang.

    Gratulerer med jobb. Jeg legger merke til at du ikke har oppdatert boksamlingen med siste utgave av Eckhoff. :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:40 p.m.  

  • Så kjedelig at du måtte sprette et nytt nøste for så lite, og så fire ekstra tråder å feste da!
    Flotte sokker forresten.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:50 p.m.  

  • Fine sokker og Jaguar. :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:05 p.m.  

  • kjempefine sokker! hva slags mønster har du brukt på de lyse sokkene? :)

    Etter Blogger Brit-Elin, Klokken 12:09 a.m.  

  • De sokkene ble utrolig fine!! Ønsker deg en gooood helg!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:49 p.m.  

  • Så flotte sokker du "mekker" Og har man først begynt,så blir man litt hekket også *fnise* Lykke til videre.Takk for meg :o)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:15 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden