Cruzidulls gale verden

lørdag, mars 10, 2007

Mot lysere tider?

Endelig har jeg fått samboeren min hjem. Forstår godt at det ikke er noe kjekt å tilbringe tiden i denne sengen:
Elleve dager! Jaja. For min del har tidlige morgener og sene kvelder ved sykesengen ført til at jeg har fått strikket mye. Ikke stort annet å ta seg til som besøkende på sykehuset i grunnen.
Marssokkene ble ferdige:
Se her for detaljbilde av mønsteret.
Ok, har kanskje jukset litt siden den ene var ferdig før månedens sokk kom, men 1. mars begynte jeg også på Susans Horcrux Socks. De er alt for store til meg, men det var også meningen siden de er strikket til en som klaget på at han fryser på beina, et sett bein som er vesentlig større enn mine. Usedvanelig raske og enkle sokker å strikke!
Jeg syns Harry Potter-sokker er lettere å uttale enn Horcrux-sokker. Om du lurer på denne referansen til Harry potter kan du jo se detalbildet av mønsteret:
Om du fortsatt lurer? Vel, da får du lese bøkene.
Både på Horcrux-sokkene og på marssokkene hadde nok mønsteret kommet bedre frem om jeg hadde strikket i ensfarget garn (og fargen hadde kanskje vært finere om jeg hadde brunere ben?), men pytt pytt.

Nå skal jeg nyte av at leiligheten er gullende ren og oppfrisket med blomtster i masse farger. Samboeren er sakte men sikkert på bedringens vei, så nå er det endelig tid for en pust i bakken.
Fortsatt god helg!

6 Kommentarer:

  • Det var fint å høre at det går bedre... God helg!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:15 p.m.  

  • Stakk innom for å se på marssokkene dine. De var kjempefine!
    Kos dere i helgen :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:31 p.m.  

  • Ønsker deg ei riktig god helg, siden du tydligvis har hatt nok å stri med siste uka!

    Etter Blogger strikkegal, Klokken 5:09 p.m.  

  • Godt å høre at det går bedre! God helg til dere begge!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:51 p.m.  

  • Så deilig å høre at du har fått samboeren hjem igjen! Ønsker dere begge en flott uke:-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:55 p.m.  

  • Så bra at du får han hjem igjen! Håper han er en grei pasient - god bedring til dere begge :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:51 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden