Cruzidulls gale verden

tirsdag, mars 27, 2007

Tro det eller ei...

...mine spisse metallstrikkepinner blir ansett som mindre farlige enn en leppepomade. En liten fordel er i det minste at jeg fikk strikket litt på flyet. Snek meg til å strikke et av mønstrene til pulsvarmeralongen som jeg ikke er med i. Liker ikke å strikke frem og tilbake, så tilpasset mønsteret til å strikke rundt på strømpepinner.
Jeg syns selv de ble ganske pene.
Men de var altså ment som en presang til en som ikke får beveget seg så mye, og som kanksje trenger litt hjelp til å holde varmen når han sitter ved dataen?
Mottaker så i det minste fornøyd ut.

Og så hadde jeg ikke tenkt det, men må vise et lite glimt av Istanbuls hobbymuligheter. Om du liker å sy, og kanskje tenker at en glidelås hadde vært kjekt å ha, vel ta en titt på dette rommet.
Bare se så øyet blir stort og vått:
De koster ikke mye pr. stykk kan jeg love!

to bee contnued...

5 Kommentarer:

  • Velkommen hjem! Den butikken er virkelig verdt et besøk ser jeg.
    Hvor mange tomme kofferter hadde du med deg nedover?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:43 p.m.  

  • Flotte pulsvanter! Å, skulle gjerne vært i den butikken *sikle* tenk på alt jeg kunne kjøpt....

    Ha en fin, fin dag :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:40 a.m.  

  • Fine pulsvarmere.

    Riktig god påske! :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 5:12 p.m.  

  • *Veldig vått blikk*

    Ønsker deg ei kjempefin påske!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:03 p.m.  

  • ja, jeg vil se mer av din funn fra eksotiske Istanbul.
    Det ser ut til at du trives i din nye by Bergen og at livet går i minst 100. (men noe sier meg at det alltid har gjort det??)

    Etter Blogger illu-mina, Klokken 8:14 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden