Cruzidulls gale verden

onsdag, april 25, 2007

Kan jeg få mitt liv tilbake nå, vær så snill?

R.L. har tatt helt overhånd en stund. Jeg har vært i Oslo hatt en usedvanlig travel helg hvor mest mulig av visitter og fester og uteliv har vært pakket inn i tre dager, og ikke å forglemme: Jeg har levert oppgaven! Likevel er det nesten så jeg har fått det mer travelt nå som jeg faktisk har fått fritid! Eller kanskje det bare er slik at begrepet "fritid" er et så ukjent fenomen at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal benytte meg av det?
Har masse bilder på kamera, men det får spares til en senere anledning. I mellomtiden kan jeg legge ut bilde av skjermen min slik den ser ut med huskeliste over alt som må gjøres før jeg får besøk i kveld:

4 Kommentarer:

  • :-)

    Fint det siste punktet :-)

    Etter Blogger Unknown, Klokken 1:26 p.m.  

  • Ikke stresse livet av deg før vi kommer da! Tror de fleste av oss er vant til å legge ned doringen ;-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:26 p.m.  

  • He he, håper ikke du ble gjenkjent med Pepsi Max i kurven da *fnis*. Men som Dyveke sier, du må ikke stresse livet av det. Vi koser oss uansett vi ;-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:43 p.m.  

  • *ler*
    Bra lista där ;)
    Det där med doringen, hrm. Som en manlig granne svarade här när vi - några kvinnor som satt och diskuterade något och han råkade komma in ;)... Detta något var om alla karlar inte fällde ner toaringen... Han meddelade då - Självklart att man fäller ner toaringen, för då vet man om frugan/sambom har haft herrbesök under dagen man har varit borta, hm... dvs, då står toaringen uppe... Framför du det till honom så kanske den stängs framöver, hihihi...
    Må så gott... värmländskan... kramis och ta't lugnt och sköt om dig...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden