Cruzidulls gale verden

torsdag, mai 10, 2007

Ingen loff med sirup på...

Tenk, tannlegen var slettes ikke farlig, dyr, men ikke farlig! Ikke for meg i alle fall. Noen er muligens ikke enige... (Uansett takk for alle sympatierklæringer jeg har fått i sakens anledning!)
Forøvrig har jeg fått ferdig et par nye sokker. Ett nøste mykt snaddersokkegarn fra Istanbulbeholdningen har blitt til disse:
Lange i skaftet og usannsynlig gode på foten. Strikket på pinne 2 1/2 og kunne jammen hatt en runde eller to til på skaftet, men ikke mer. Disse MÅ jeg feste tråder på med en gang, for gleder meg masse til å ta dem i bruk! (nøstet var 100 g)
Har lest "Menn som hater kvinner" på et par kvelder nå og kost meg veldig, selv om det ikke var den beste boken jeg har lest. Vil egentlig legge meg tidlig og begynne på toern, men et fryktelig konsept, kalt "pakking" er mer presserende, dessverre...

Jaja, mens jeg pakker kan dere kose dere med et bilde av byen jeg bor i. Tatt fra Ulriken sist helg. Fint, ikke sant!

8 Kommentarer:

  • Så bra at du overlevde - tenkte på deg i går!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:28 a.m.  

  • Bra oppladning til bursdagen det, hihi.
    Gratulerer med dagen idag :))

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:46 a.m.  

  • Gratulerer så masse med dagen i dag :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:26 p.m.  

  • Gratulere med dagen!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:18 p.m.  

  • Det var godt alt gikk bra hos tannlegen, følgde med inne på hobbyboden :-)De kakerne du laget såg veeeldig goda ut......

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:08 p.m.  

  • Åh bra å lese at tannlegebesøket ditt gikk bra! Tenkte på deg!
    Jeg har sittet å fiklet med kortet til tannlegen min og prøvd å ringe i hele dag.. Har enda ikke klart det - så jeg tror jeg må vente til mandag *Vettskremt*

    Gratulerer med dagen på etterskudd også!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:40 p.m.  

  • Puh! -alltid lettet når man er ferdig hos tannlegen... :o)

    Flotte sokker og nydelig bilde av Bergen! Ja, også har du tydeligvis hatt bursdag så gratulerer med dagen!! :o)

    Etter Blogger @afjo72, Klokken 6:59 a.m.  

  • Så flotte sokker du har laget! Fint bilde av hjembyen din, har enda til gode og være der, så får nok se å ta meg en tur dit snart :) Er også artig å se på bloggen din at det er fler som har interesse av akvarie :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:06 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden