Cruzidulls gale verden

tirsdag, juni 05, 2007

Sokk in progres

I dag spente jeg på meg sykkelsko og hjelm og tråkket opp svartediket (puh, bratt!) og inn i Isdalen. Rent bortsett fra en flue i øyet skedde det ingen ulykker "og vi var alle enige om at det var en fin tur"...
Oppløftet av denne plutselige og ikke helt planlagte treningen, fikk pinnene ny energi og ankelsokkene ble ferdige. Legg merke til donaldfoten , antagelig fra den uvante pedaleringen, eller kanksje bare et optisk synsbedrag? (Foten min ser i alle fall ikke slik ut når jeg ser på den nå) Fikk til og med lagt opp til junisokken, men lenger en dette kommer jeg ikke i dag, for nå er det leggetid for nytrente eksilosloer.
God natt!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden