Cruzidulls gale verden

mandag, juni 04, 2007

Ferdige maisokker!

Maisokkene ble ferdige i går, etter mye banning over mønsteret, et par opprekkinger og til slutt kraftig moderasjon av mønsteret!Strikket i det usannsynlig gode garnet fra Istanbul, noe som kanskje ikke var noen overraskelse? Litt mer overraskende var at jeg strikket i pinnestørrelse 2 og likte det! Ingen tungvektere akkurat, med sine 63 gram.
Disse reiser med Potmann Pat i løpet av morgendagen, for mor til samboeren har høylydt klaget på at jeg har strikket sokker til alle i familien unntatt henne!
Ah, sommer! Alle strikkeplagg fotjener å bli fotografert i dagslys på en grassmatte!

2 Kommentarer:

  • Sokkane dine vart kjempeflotte. Eg er godt i gang med mine eg og, men det går litt tregt... Ullgarn i denne varmen er ikkje å foretrekke...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:51 a.m.  

  • *dåne* Pinne 2??
    Men de ble kjempeflotte da!
    OGså ser jeg at du er glad i det nye kameraet ditt. Moro med mange flotte bilder her!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:48 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden