Cruzidulls gale verden

tirsdag, juni 26, 2007

Molly's Heaven

For ca to uker siden hadde Fru Fryd arrangert en tur til Molly's Heaven sitt showroom.
Jeg var vel egentlig ikke helt klar over hva Moll's Heaven var, men må jo være med når noe blir arrangert. Fikk sitte på med Stillow og hennes mor og fikk kjørt Sotrabroen for første gang.
Det var mye å se hos Molly. Jeg gjorde ikke de største innkjøpene, men noen ting klarte jeg rett og slett ikke la ligge igjen i burikken. Se så fint oppheng jeg har fått meg til verandaen min:
Og en praktisk dobbel hengekurv. Vi har ikke så mye plass på bedet, og jeg fant ut at denne måtte være genial til alle slike ting som har en tendens til å rote på vasken, slik som hårspenner, sminke og slikt. (Egentlig er vel sannheten at jeg likte den, og at den egnet seg på badet var først noe jeg oppdaget da jeg kom hjem med kuppet...)
I dette blogginnlegget til Fru Fryd kan du se hvor stor kurven faktisk er, og hvor flott Molly hadde dekket opp for oss damene som skulle komme. Ja, for det er meg som står med grønn jakke bak kakebordet.

Vel vel. Det var en fin tur, og jeg var fornøyd med kuppene mine. Imidlertid var det to hyller som hadde bitt seg fast i underbevisstheten min etter besøket. Vi har nemmelig et merkelig hjørnelignende utspring på kjøkkenet, som ellers ikke brukes til annet enn å oppbevare en IKEApose til papirinnsamling. Her måtte det jo være genialt med en slik hylle, har jeg tenkt i nærmere to uker. Selvfølgelig, siden jeg har tenkt så lenge, men unnlatt å handle ble jo alle unntatt én revet vekk fra butikken. Jaja, den éne ble med meg hjem og nr. to kommer i posten... snart...
Fin?
Vel. Molly's Heaven er i alle fall et strålende sted å handle, tingene er fine og servicen er upåklagelig!
Takk fru Fryd for at du arrangerete turen og takkStillow for at jeg fikk sitte på med dere!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden