Cruzidulls gale verden

onsdag, juli 18, 2007

Møt våre sommergjester!

Lurte du på hvem som gjorde katten praktisk talt gal av nysgjerrighet?
Jeg syns det var så trist å lukke våre sommergjester inne på et eget rom. De vil jo også ha liv rundt seg og noe å se på, men det er begrenset hvor mye tid vi har kunnet bruke der inne sammen med dem. Jeg har derfor rengjort buret og satt dem inn på et skap på kjøkkenet, slik at vi kan ha glede av deres selskap, for det er mye selskap i disse to! Møt Sussi og Victoria:
Pus stakkar kan bare ikke se seg mett på dem.
Ellers hadde du rett, Dyveke, som du så utidig påpekte, at trådene ikke var festet da jeg viste frem junisokkene sist. Siden jeg har plundret mye med disse, og siden det kunne se ut til at det var forskjellig størrelse på dem pga biledvinkelen, så har jeg besluttet å vise dem på nytt, med festede tråder og på føttene. De var imidlertid ikke på føttene lengre enn tiden det tok å ta bildet, før de ble pakket sammen og sendt avgårde til Rogaland. Nå er de ment å varme føttene til en som er rekovalesent etter en hjerteoperasjon.
Forøvrig vurderer jeg å melde meg på oktoberrosa 2007. I såfall vil mitt bidrag bli februarsokkene, men det forutsetter jo selvfølgelig at jeg får dem ferdig.

Jeg vet ikke hvorfor bildene plutselig var falt ut fra denne posten. Håper jeg har fått rettet opp i det nå.

5 Kommentarer:

  • Så flotte sommergjester. Ikke rart katten er nysgjerrig. Hun har vel svært god lyst til å hilse litt nærmere.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:43 p.m.  

  • Vi sender en hilsen til Sussi og Victoria fra "dejlige Danmark". Vi har kommet oss helskinnet fram til vårt første stoppested- Gråstein. Fikk mld. fra mekanikkeren om vi kunne sjekke motoren, for han manglet noe verktøy!! Vi trodde det var tull,men hva fant vi?!!! Joda ganske riktig verktøy!!! Er det rart jeg har hatt hjerte i halsen når vi suste av sted på motorveien i 120 km...?

    Etter Blogger Fru Fryd, Klokken 12:56 a.m.  

  • Jeg lurer på hva slags gjester det er du har jeg... Ser bare røde kryss i denne posten...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:44 p.m.  

  • Hihi, ja sånn er det å være pusekatt;-)

    Mi puse ville blitt helt vill ihvertfall;-D

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:27 a.m.  

  • Koselig med sommergjester! Masse liv i undulater, hadde selv ei som ble nærmere 20år...
    Katten din er helskjønn da! Synes bloggen din var så kos å lese at jeg putter deg på blogglista mi jeg=D

    Etter Blogger Frk.Badegakk, Klokken 2:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden