Cruzidulls gale verden

søndag, august 19, 2007

Ingen sted som hjemme.

Ja, så forsvant to uker før jeg fikk sukk for meg, og jeg vil vel trenge to uker til for å restitueres. Er det virkelig det som kalles ferie?
Uansett, har hatt det knall, selv om været bare tidvis var på vår side. Sjekk likevel bildet jeg tok av utsikten over Mjøsa.Pådro meg imidlertid en kjip sommerforkjølelse som medførte at jeg ble bilsyk av å strikke (?). Heldigvis har jeg verdens beste hodepute, og om man venner seg til den evige duringen så kan man uten problemer konsentrere seg om Harry Holes gjøren og laden.
Ja, for det var meg bak boken, altså!
Får spe på med flere feriebilder til uken, og så har jeg en surferunde som venter. Men først må jeg hvile ut etter ferien, starting now!
God natt!

6 Kommentarer:

  • Det er det som er det kjipe med ferier, de er over før en får blunket. Puten er jo bare (som vanlig) helt nyyyydelig!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:26 p.m.  

  • *hihi* kjekk "hodepute" det der... sommerforkjølelse er kjipe saker, god bedring :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:20 a.m.  

  • Ferie kan være veldig slitsomt det. Godt å komme tilbake i fast gjenge! Håper forkjølelsen har gått over!

    Etter Blogger Petunia, Klokken 8:28 p.m.  

  • Gøye bilder!=)
    Ønsker deg en riktig god helg, og håper du blir kvitt forkjølelsen fort som fy!
    *godbedringsklem*

    Etter Blogger Frk.Badegakk, Klokken 6:47 p.m.  

  • Så lenge man er like blid som deg, så er det ingen sak å være pasientvenn, i hvertfall!
    ;) Håper du er bra igjen nå, og nyter utsikten over Mjøsa. Om et par uker kommer jeg kjørende forbi på veien nedenfor, da må du vinke til meg, så jeg ser hvor du bor!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:30 a.m.  

  • Fin pus som koser seg...

    Etter Blogger 9na, Klokken 6:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden