Cruzidulls gale verden

søndag, juli 29, 2007

Farlig katt og Bergensk sommer

Vi har selvfølgelig navneskilt på døren, slik at du skal vite at du har kommet rett når du kommer til oss. Men vi er jo tre som bor i leiligheten, så pus må jo få sitt eget skilt!
Her kan du jo selv se hvor fryktinngytende farlig pusen er...
Tror ikke hun er spesielt skummel, med mindre du er et prøvehode, da. De lever visst farlig her i leiligheten. Dette har nær mistet nesen i et ublidt møte med kattedyret. Jeg var ikke hjemme for å berge den stakkars rødtoppen, som lå (det jeg trodde var trygt) bortgjemt i bunn av en IKEA-pose. Litt kosmetisk opereasjon er kanksje på sin plass?
Forøvrig er jeg ikke særlig imponert over den Bergenske sommeren. (annet enn hvor mye vann det er mulig å slippe fra oven)
Skal dette liksom være sommer?
Tror jeg må strikke et nytt par raggsokker, ja.
*hjemlengsel*

5 Kommentarer:

  • Du må ikke glemme at vi brukte opp sommeren i juni! Den har ikke vært så bra på østlandet heller har jeg hørt rykter om... Vi får holde ut her i vest, og håpe at vi får bedre lykke neste sommer. Du bør kanskje ta med prøvehodet til en øre-nese-halsspesialist. God søndag!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:17 p.m.  

  • Huff, den katten så skikkelig skummel ut *fnis*. Synd den ikke er langhåret, for tenk så mye fint du kunne strikket av den silkepelsen:-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 5:51 p.m.  

  • ja, skikkelig skummel var ho...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:17 p.m.  

  • upsideisi, ble visst anomyn i sted. men jeg velger å stå frem, det var meg som syns katta var skummel

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:19 p.m.  

  • Det var en skummel pus ja =P
    Som du strikker raggsokker da.

    Etter Blogger LindaR, Klokken 9:17 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden