Cruzidulls gale verden

torsdag, august 02, 2007

Vært fremme med hagesaksen...

Selv om det er vanskelig å tro, så er det faktisk sommer. Har funnet frem hagesaksen og klippet sau... eh, samboeren min, som var begynt å bli ganske langhåret. Han insisterte hardnakket på at jeg ikke var ferdig? Kan ikke skjønne det...
Dette var dessverre det eneste bildet jeg (til nød) fikk lov til å blogge. Veldig synd synes jeg, for de øvrige var hysterisk morsomme.
Fortsatt god sommer.
(jeg har strikket én ragg til)

4 Kommentarer:

  • Du har jo mange ben å stå på, dersom verden skulle klare seg uten jurister! Hva mener samboeren med at du ikke er ferdig? *grubler*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:17 p.m.  

  • Fnis!!!
    Han har min fulle støtte!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:15 a.m.  

  • Vakkert!
    Neste gang kan du sikkert få låne hårklippemaskina vår ;-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:57 a.m.  

  • Ville han ikke gå sånn, altså? Det skjønner jeg da ikke! :P

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:56 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden