Cruzidulls gale verden

torsdag, september 13, 2007

Hvor ble det av sommeren?

Hvile ut etter ferien, skrev jeg i forige post. Det å hvile ut etter ferien tok visst nærmere en måned. Men så var det jammen en god ferie og, bare se:
Ellers må jeg bare beklage at det tok så lang tid. Skylder på manglende D-vitamin etter at sommeren uteble. For her i Bergen har det jammen ikke vært mye å skryte av. Værmeldingen fremover viser heller ingen tegn på bedring.
Nei. Nå har jeg i flere dager tenkt at jeg må ta en tur i butikken. Har verken brød, melk eller noe særlig annet. Skal prøve å være tilbake innen en måned da.

...og en ting til: fint om du kan krysse fingrene for meg.
More to come....

7 Kommentarer:

  • Jeg vet ikke om jeg vil krysse for deg hvis det innebærer flytting...

    Okey da; *krysser litt*

    ;)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:40 p.m.  

  • Som Kiwa sier, så vet ikke jeg heller om jeg krysser hvis det innebærer flytting! Men, alt annet krysses det for!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:40 p.m.  

  • Krysser fingre jeg! Herlige bilder av pus. Likte det med tunga ute:-P

    Etter Blogger Petunia, Klokken 10:12 p.m.  

  • Nydelige bilder av pusen. Ingen ting er jo som bilder av sovende katter.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:19 p.m.  

  • Krysser i vei selv om jeg absolutt ikke vil at du skal forlate oss! Ikke rart du er slapp og trøtt med den sommeren vi har hatt - du får nok energien tilbake etterhvert :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:56 p.m.  

  • Jeg krysser fingrene for deg...

    Kjempefine bilder av pus :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:04 a.m.  

  • Jeg og krysser alt jeg har for deg. Og den pusen vet å nyyyte livet :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:49 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden