Cruzidulls gale verden

onsdag, september 19, 2007

Lucky me!

Se hva jeg fikk av samboeren på mandag. Dette var helt uventet og jeg ble selvfølgelig både overrasket og glad. Er ikke jeg heldig?
Er så koslig med friske blomster. Dessuten passet jo fargene veldig godt til duken vi har på kjøkkenbordet for tiden. Veldig fint faktisk, særlig når du ser buketten ovenifra.
Oppdaget nemlig at vi ikke hadde en skikkelig vase til disse, etter at samboeren ryddet vekk min galme.
En god og høy vase er følgelig det neste som står på handlelisten når anledningen for loppemarked byr seg.
Ellers fikk jeg en telefon i arbeidstiden i dag. En blid jente stod utenfor jobben min med en pose fisk hun lurte på om jeg ville ha. Har derfor satt opp et lite akvarium på kjøkkenet, og til typen har jeg sagt at det selvfølgelig bare er midlertidig.
Riktignok regner jeg med at de voksne fiskene flytter til unge frøken Fryd så fort fru Fryd selv får satt opp karet hennes, men yngelen trenger et sted hvor de er trygge for større fisk. Etter det så har jeg alltids to større kar som står brakk i påvente av bedre tider, og det utenom de to som alt er oppe i drift...
Hehe.

3 Kommentarer:

  • Jeg tror virkelig at dere må flytte til større hus snart. Og en egen kjeller til akvarier.

    Jeg leser forresten Anne B. Ragde sine bøker om dagen og der har en av personene ett digert kar murt inn i veggen på badet. kanskje en ide?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:48 p.m.  

  • Så koselig til helgen! Mye fint på bloggen din, kommer tilbake senere.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:08 p.m.  

  • Nydelige blomster, så heldig du er.

    Er du forresten heeeelt sikker på at du ikke vil ha det store karet vårt også? Hvis du hiver ut sofaen får du sikkert plass.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:09 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden