Cruzidulls gale verden

lørdag, september 22, 2007

Vil blogge!

Vi har lånt et barn for helgen, og hva er vel da mer naturlig enn å ta med dette barnet på Vil Vite. (Kanskje vi bare behøvde et alibi for å gå der?) Gøy var det i alle fall.
Selv likte jeg veldig godt denne:
Og her har vi Cruzidull to the rescue! Det gjelder å holde seg på den rette siden av loven!
At jeg selv kjører i en middels orkan, på to hjul uten hjelm, snakker vi ikke for mye om...Selv om det er mye moro å ta seg til er det delte meninger om hvor spennende pytagoras setning er. På andre aktiviteter er det derimot vanskelig å avgjøre hvem som er mest engasjert...
Og mens noen bygger demning kan jeg bare konstatere at jeg har veldig lange bein og minimum skostrørrelse 105! Samboeren og jeg har funnet ut at det er mye bråk med barn. Hva er vel da mere effektivt for å få dem til å tie enn å gipse dem sammen?
Svært effektivt, faktisk, men jammen ser det ikke ut til at de har formert seg? Vi traff nemlig fru Fryd med sin lille frøken på Vil Vite, og tok dem med hjem. Det ble litt mere vafler på oss voksne når ungene var indisponert på denne måten. Anbefales! Lille frøken Fryd fikk med seg fiskene sine hjem. Imidlertid hadde pusen vært frempå i kjøkkenkaret og to av de fire voksne guppyene endte i løpet av den første natten, sine dager i en kresen pusemage.
Apropos pusen, ja. Hun har i løpet av én uke fått to postkort, og nå har hun jammen skrevet kort tilbake! Litt fornærmet trakk hun seg tilbake i kurven, etter at jeg vasket poten hennes...
Ha en fortsatt fortreffelig helg!

7 Kommentarer:

  • Jeg har "tagget" deg,jeg! Ta en titt innom meg og se om du vil være med....
    Mye gøy på "Vil vite"... tror ikke du trenger å låne noen barn for å gå dit, men det gjør det sikkert litt greiere...min sønn stillte i alle fall alle de "dumme" spørsmålene for meg!Hehe!

    Etter Blogger Petunia, Klokken 9:23 p.m.  

  • Så gøy det ser ut på VilVite! Kjekt at dere trener på foreldrerollen synes jeg ;-)
    Barn er jo også en grei unnskyldning for å være barnslig selv! Jobbet Kiwa i helgen eller?
    Klem

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:28 p.m.  

  • nei, jeg jobbet ikke i helgen og er nesten litt fornærmet over at kjentfolk velger å gå dit når jeg ikke er der... Så det så! Også mener jeg å huske at jeg utfordret deg til sentrifugalskapen... Kan ikke se noe bilde...

    Og du har nok de samme tankene om hva som er morsomt som jeg har. Eller var det mannen som ville bygge demninger? Uansett, flerkuleriet er det morsomste som finnes! Står der masse jeg...
    hvor lenge måtte dere se på Tellus da? (globusen altså... ;) )

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:48 p.m.  

  • Hmm, dere hørtes jo ut som de perfekte barnevaktene. Når er dere ledig? *fnis*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:31 p.m.  

  • Dette så ut til å være ett utrolig spennende sted. Synd det ligger så langt unna. Ønsker deg en fin og kreativ uke.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:21 p.m.  

  • Koooselig blogg! Nå har jeg kost meg litt her hos deg.......og springer videre!!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:49 p.m.  

  • Tusen takk for en koselig lørdag:-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:55 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden