Cruzidulls gale verden

søndag, oktober 14, 2007

Dro på hyttetur...

Dro på hyttetur i helgen, men uten kanariful i bur. Pus på fanget holder...
Ble noen timer i bil og på ferge, så er straks ferdig med både rygg og front på det hemmelige lille prosjektet mitt. Ja, nå er det jo ikke så hemmelig lenger da. En babygenser skal det bli, for jeg skal nemlig bli tante for første gang!
Forøvrig var jeg veldig heldig med helgen, for ikke bare var det hyttetur med god mat og god drikke, se hva jeg fikk av mor til samboeren:
Knallfine nøstebarnboken!
Dette betyr jo at jeg ikke bare har alt for mye garn, men også alt for mange ting jeg har lyst til å lage, og selvfølgelig alt for lite tid...
Men boken, den koser jeg meg med å bla i, og når jeg bare er ferdig med noen av de ca hundre tingene jeg har planlagt, ja da skal jeg jammen strikke nesten rubbel og bit fra denne!
Glimt fra strikkekurven, nei det får bli neste gang!

8 Kommentarer:

  • Slitan med ny bok. Det er så mye fint i den. Godt mine unger er "store" nå, ellers hadde jeg strikket masse der også. Og de hadde nok ikke sagt at de ikke ville ha det da nei...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:33 p.m.  

  • Genseren din blir så fiiiin! Du blir nok yndlingstanten:) Regner med at du skal strikke sokker til henne også?
    Gratulerer med flott bok, svigermødre kan være snille innimellom de også.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:38 p.m.  

  • Så fin genser!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:48 p.m.  

  • Ser ut til å bli en riktig fin genser! Liker både mønster og farger:-D

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:31 a.m.  

  • den boken er kjekk, ja!! Gleder meg til å se genseren ferdig!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 5:04 p.m.  

  • Hah! Oppdatert!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 5:58 p.m.  

  • Gratulerer tante! Tenk for en heldig unge som stadig kommer til å få tilsendt sokker fra tanta (i Bergen)!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:25 p.m.  

  • Ja... det var ju det jag trodde, men inte trodde - eller?
    jag undrade ju om du hade börjat sticka på en tröja... genser eller vad du nu vill kalla det :p oavsett storlek så var det INTE sockar...
    Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som ÄR avis på det garnet, ja... det ser underbart ut... Var det Istanbul? Ja, jag lär nog inte hamna där inte, nopp... svårt att tänka mig det...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:14 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden