Cruzidulls gale verden

tirsdag, oktober 16, 2007

Home, sweet home...

...eller snarer IKEA, sweet IKEA!
Min snille samboer vasker gjerne klær, men når alt kommer ut av maskinen i samme obskure fargenyanse så tenker jeg av og til at det var best om han lot være. Mottoet hans er visst 60 ¤ og skyllemiddel på alt! Olabukser, treningstøy, blondeundertøy, handklær og mine hvite topper, alt går -i samme vask. Nå håper jeg i det minste jeg har funnet løsningen på fargeproblemet. Kjøpte tre rimelige skittentøyskurver på IKEA, og planen er å sortere farge, hvitt og ull/spesialvask. Billlig investering om jeg slipper å kjøpe nyt tøy etter vask i alle fall. Ull/spesialvask skal jeg merke spesielt, for den skal ikke han få kokvaske mer. Det lille jeg har igjen da...
(nei, de skal ikke stå i gangen, kun midlertidig kø på vei til kjelleren)
På IKEA fikk jeg også sikret meg et lite stoffkupp! Noen meter glade farger til en pris jeg absolutt kan leve med. Jeg har faktisk en plan for deler av dette stoffet, men det krever at jeg overvinner symaskinskrekken...og tid da. Masse mere tid...
Holdt forresten på å lage scene i kassakøen, men den historien egner seg nok ikke her i bloggen. Nei. Nå må jeg bære ned "vaskehjelpen" og kanskje strikke ferdig halsen på genseren.

9 Kommentarer:

  • Mmmmm, ikea er en stor fristelse fra ende til annen...men stilig stoff da!! Og klart man trenger skittentøyskurver!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:40 p.m.  

  • For et kupp! Jeg har også syskrekk, men håper den bedrer seg snart. Mannfolk gjør da alt for så slippe unna! Ikke la deg lure.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:53 a.m.  

  • Håper investeringen din hjelpet Cruzidull! Symaskin er gøy, så sett i gang! Lurer på hva du gjorde i kassakøen!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:39 a.m.  

  • En grei og praktisk løsning på vaskeproblemet, vi overtar tross alt ikke vaskinga selv bare fordi halve garderoben er ihjelvaska!

    Er det mulig å få den historia utenom bloggen kanskje? Kjenner at nysgjerrignerven min vibrerer bittelitt her jeg sitter...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:42 a.m.  

  • Skal du male litt på skittentøyskurvene, slik at det virkelig kommer frem hvilken type vask tøyet skal ha, eller..?

    Stoffet var fint og prisen superb!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:42 a.m.  

  • Ikea er kjekt, ja. Vi har lært at vi spiser is før vi går inn, så ingen blir sure på veien...hihi. Ble nysgjerrig jeg også, gitt....

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:09 p.m.  

  • Ja, nå dør jeg av nysgjerrighet...
    Så jeg stikker innom deg på kontoret for å få en oppdatering:-)
    ( He, he...)

    Likte prisen på stoffet, og jeg gleder meg til du har overvunnet symaskinskrekken!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:22 a.m.  

  • Hehe, her kjenner jeg meg igjen! Jeg slipper sjelden til med klesvask her i heimen, men det skjer jo ett og annet hendelig uhell, ja! Men til gjengjeld får jeg tøyet ferdig brettet, med sirlige brettekanter, JA du hørte faktisk riktig! Men noe holder jeg for meg selv, da, nemlig alt jeg er redd for, det finner han ikke i skittentøyet engang! Så godt gjemmer jeg det!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:09 p.m.  

  • flotte skittentøyskurver du har kjøpt.Det blir aldri for mange av den sorten.Ha en strålende helg.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:18 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden