Cruzidulls gale verden

mandag, november 05, 2007

Back in track!

Husker dere oversikten over alle ufoene mine? Her er en av dem:Pinne 3 1/2, favorittstørrelsen. Til og med bambus. Freedom!
Har vært i (elskede) Oslo i helgen. Vakre, solfylte byen. En hel helg med sol og skyfri himmel, det kan jeg knapt huske sist jeg opplevde. Ikke i Bergen i alle fall... Er jo litt reisetid da, men når man har sprekt garn går jo pinnene nesten av seg selv! Neste par er allerede i anmars. Sjokkrosa ragger var visst nok en av de tingene jeg ikke visste at jeg ønsket meg.
Fikk til og med vært innom et loppemarked i Oslo, men det var visst det eneste i byen, for der var det fult. Dyrt på auksjonen og mest søppel til salgs. Kjøpte en bok fra MCMXXIX (kan du romertall?) og en ny postkasse til mor og far. Brukte den nette sum av kr 15,- totalt og overlot resten til den gale mobben du ser på bildet.
Har fått en ganske kraftig oppfordring fra frk. anonym (jeg vet hvem du er!) om å vise bilder av akvariene mine. Vel, du får få 250en som en liten apperitiff til jeg får slått av taklyset og tatt bilde av 720en. Litt rot i karet siden sajikane graver opp bunnen når de vil leke, og det vil de jo stadig vekk.Forøvrig vil jeg takke Glimt, Anne-Ruth og Lille Blå for at de alle tre har gitt meg en "you make me smile"-award. Blir veldig glad for at de som leser i bloggen min liker det de ser. Nå er det meningen at jeg skal nominere 10 blogger visere, men det er så vanskelig for det er jo en uendelighet av flotte blogger å velge mellom! Jeg velger å heller nominere alle de som faktisk tar seg tid til å skrive en kommentar i de bloggene de besøker. Jeg blir i alle fall glad for alle de kommentarene jeg får, så derfor: Dere som kommenterer, You make me smile!

3 Kommentarer:

  • Det var da ganske fint vær innimellom i Bergen denne helgen også!
    Tenkte på deg sist jeg var på Rema 1000 og så kassene med raggegarn. Puff - så kom jeg hjem med en pose garn gitt!
    Ha en fin uke!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:26 p.m.  

  • Hvis du er litt lei Bergen en dag, kan du alltids trøsteshoppe vettu:o)
    Kjekt å finne garn på matbutikken.
    Fine fisker du har, de må jeg få sett en gang.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:53 a.m.  

  • Jeg kommenterer og sier at jeg også har gitt denne til deg..!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden