Cruzidulls gale verden

mandag, januar 14, 2008

Blåmandag - advarsel: skikkelig sutreinnlegg

Neida, det er ikke jeg som har vært ute og kjørt. Da jeg kjørte meg fast på lørdag var det vesentlig mindre dramatikk i bildet. Dette bildet har bare vært fanget i mobilen siden jeg tok det på vei hjem fra jobb for noen uker siden. Da jeg endelig fikk overført i dag, og dette dukket opp så syns jeg i grunnen det var ganske beskrivende for hvordan jeg føler meg.
Har hatt en super helg i Tigerstaden. Da flyet mitt hjem søndag kveld i tillegg tilsynelatende var det eneste som gikk mer eller mindre på oppsatt tid, om enn i det hele tatt, så skulle det være duket for en fin ukesslutt, men tydeligvis ikke ukesstart... Det er merkelig så sakte timene går fra 04:15 til klokken ringer 07:00, når man er våken fordi det verker i øret. Dagen i dag har vært tilbragt mer eller mindre i horisontalen med pånnebånd og et stort skjerf rundt halve hodet, og aldri lange stunden uten min trofaste hvetevarmer. Får bare satse på at dette er noe som går fort over, for jeg har ikke tid til å bli liggende nå.
Ikke har jeg fått gjort noe mer på voksejakken heller, siden jeg satt på flyet i går kveld. Likevel kan jeg konstatere at jeg i alle fall er over halvveis. Kanskje får jeg satt meg opp lenge nok i løpet av ettermiddagen, til å fullføre denne?
Egentlig vil jeg bare at denne mandagen skal gå fort over. Kanskje jeg våkner i morgen og finner at den megastore ripen jeg lagde i akvariet mitt i dag bare var en vond drøm? Det hadde vel vært for godt til å være sant... Uansett får trøsten være at det gikk bra med sjåføren på bildet over. Det er han som står med grå bukse og henda i lommen og prøver å kamuflere seg blandt ryddemannskapet. Klarer du å forestille deg hvordan det må ha vært å sitte i den bilen i det den veltet?

13 Kommentarer:

  • Dakkal vennen, ønsker deg god bedring!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:53 p.m.  

  • øreverk... hm.
    eg har lang erfaring med ørebetennelse som eg fekk kvar tredje veke som barn med påfølgende antibiotika-kur.
    fyrst i voksenalder oppdaget eg den ulitmative kuren som ikkje innebærer antibiotika.
    det er kanskje litt ekkelt, men det funker som berre det:

    skjær opp løk som om du skulle hatt løken i maten. damp løken til den er sånn gjennomsiktig. fyll løken i ein gammel sokk.
    legg sokken på øret. pass på å ikkje brenn deg, det går fort.
    varmes opp igjen i mikrobølge når det er blitt kald.

    du lukter løk under denne behandlingen, men det hjelper virkeleg.

    god bedring.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:29 p.m.  

  • Huffda, ønsker deg god bedring. Det er fullt lovlig å sutre litt innimellom også. Hvis du trenger selskap, så bare gi en lyd, så skal jeg ta Pepsi Max'en med meg ;-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:30 p.m.  

  • God bedring, vennen! Ikke noe moro å starte uken på dette viset:(
    Du får ta tiden til hjelp og så håper jeg at sambo duller masse med deg! *klem*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:47 p.m.  

  • Uff, også øreverk da. En kan jo bli smågal av mindre. God bedring og husk nesespray, det letter på trykket selv om du ikke er dtett i nesen.

    Etter Blogger Fru Fryd, Klokken 9:12 p.m.  

  • Øreverk ER VONDT!!!! Jeg var svært plaget av det som barn, og har medynk med alle som har det! Masse go' bedring til deg - håper det er en etervirkning av flyturen, og ikke skikkelig betennelse.

    Etter Blogger Teraks, Klokken 1:25 p.m.  

  • Håper du har det bedre nå! *klapper på hodet*
    Du er awardet, sjekk bloggen min :o)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:24 p.m.  

  • Nå er det fredag, er du bedre??

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:56 p.m.  

  • Uffda, håper formen er bra igjen nå da. Ligger en liten hilsen til deg i bloggen min

    Etter Blogger Irene, Klokken 1:52 p.m.  

  • Hei, håper du er på bedringens vei etter øreverket. Det er jo så vondt!!
    Kanskje kan en award hjelpe litt? :) Ta deg en tur innom bloggen min, så ligger det en å venter på deg:)

    Etter Blogger Strikk i Ørska, Klokken 3:14 p.m.  

  • Du har fått en award, sjekk bloggen min!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:35 p.m.  

  • Håper neste uke starter bedre enn denne mandagen! Du er forresten awardet i bloggen min!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:21 p.m.  

  • Ørebetennelse er ikke noe godt nei, ønske deg god bedring!

    I mitt tilfelle har antibiotika vært til god hjelp heldigvis.

    Klem Christine

    Etter Blogger Christinepusen, Klokken 11:47 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden