Cruzidulls gale verden

søndag, januar 27, 2008

100 dager igjen!

Oioi. Nå raser dagene av gårde, og plutselig er det bare 100 dager igjen til termin. Hva er da mer naturlig enn å svinge pisken og sette samboeren igang med å male gjesterommet... eh, barnerommet?!? Fint blir det i alle fall, selv om det unektelig gjenstod en del da dette bildet ble tatt.
Mens han maler barne-/gjesterom åpner jeg pappesker til den store gullmedalje. Jeg var ikke kjent med at barnevogner kom flatpakket med monteringsanvisning. Det har jo ingen hast, men på samme tid, når eskene først var i hus, ja da var det ikke råd å la være.
Jeg hadde nemlig lest på nett at barnevogner som regel måtte bestilles, og bestillingstiden kunne være lang, to - tre måneder var visst ikke uvanlig. Senest onsdag skrev jeg i en mail at barnevogn, nei det hadde vi ikke tenkt på en gang, men plutselig på lørdag stod vi der og handlet, og tenk, de hadde våre farger på lager! Stakkars lilleCruz. Blir ikke mye rosa på henne når mor og far får bestemme, men når var det vel egentlig fargen på barnevognen som bestemte kjønnet på barnet? Uansett, jeg syns bagen var nydelig, og jeg tror sommeren blir bra i år.Vårt valg falt på en OTH Urban Jungle. En fantastask lett trehjuling. Selv etter grundig research på nett har jeg ikke funnet mye negativt å si om denne vognen. For ja, resarch måtte til, en vogn er visst ikke bare en vogn. Ut i fra alt det jeg har lest tror jeg absolutt det er denne vognen som vil passe best til samboerens og mine forventninger, og vi er veldig fornøyde med valget. Den gikk til og med inn i bilen, om enn med et nødskrik og bare såvidt (og uten at vi kan påregne å ha noe særlig annet med...). Er den ikke fin? Samtidig som jeg skryter hemningsløst vil jeg sende en stor takk til den vordende farmor som har spandert dette vidunderet på hjul!
Ting begynner smått om senn å falle på plass. Selv om vi kanskje ikke hel vet hva vi kan vente oss, så er det en som begynner å gjøre seg mer og mer bemerket. 100 dager igjen og jeg feirer med å blogge magen. Neste gang er det kanskje voksejakken jeg blogger? Den har ligget på vent en stund, men nå er det ikke store biten på hetten som gjenstår.
Husk det er hviledag i dag, så slapp nå riktig godt av resten av kvelden!

14 Kommentarer:

  • Stilig barnevogn dere har kjøpt og for en fin mage du har .Klem fra meg

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:32 p.m.  

  • Flott mage! Og fin vogn også, det er viktig å ha en man trives med.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:33 p.m.  

  • Så fiin mage! Om hundre dager kommer den til å se nesten flat ut på dette bildet. ;-) Vognen var kjempetøff. Fantastisk med besteforeldre som spytter litt i!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:35 p.m.  

  • Så flott mage du har!
    Snill farmor også! Likte fargen på vognen kjempegodt jeg. Jeg hadde blå vogn til min lille jente jeg også.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:45 p.m.  

  • Fiiiin mage!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:03 p.m.  

  • Åhhh, for en fiiin mage. Vognen var kjempestilig!! Blir nok deilig med en trehjuling, jeg var stooorfornøyd med min. Snill farmor som spanter.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 5:41 p.m.  

  • Åhhh, for en fiiin mage. Vognen var kjempestilig!! Blir nok deilig med en trehjuling, jeg var stooorfornøyd med min. Snill farmor som spanter.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 5:41 p.m.  

  • Ingen tvil om at det er en baby inn i der, kjempe fin mage :)
    Fin vogn også!

    Etter Blogger Strikkelaura, Klokken 10:35 p.m.  

  • Jeg har 101 dager igjen i dag jeg, har termin 10.05.08... Så da er vi nesten helt likt :-) Kjempefin vogn, kjekt med besteforeldre som spanderer litt! Jeg fikk ny vogn av min mamma da jeg skulle ha nr 1 i 2005. Lykke til videre da :-)

    Etter Blogger Torill76, Klokken 10:15 a.m.  

  • Hvis lille kusine klager for mye over fargen på vognen kan det jo hende at dere kan låne det rosa trekket fra vår vogn :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:48 p.m.  

  • ÅÅ, så spennende! Tenk at Lillecruz ligger der inne og bare venter på å komme ut til alle bryggentantene sine =0)
    Stilig vogn!! Min frøken hadde grønn vogn, så det går helt flott!

    Etter Blogger Irene, Klokken 1:37 p.m.  

  • Takk for koselig kommentar på bloggen min :-) Nå nærmer det seg med stormskritt, du :-)Flotte vogner du har fått deg, disse kan du virkelig vise deg frem i ;-) Ser deg kanskje på treff snart?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:37 p.m.  

  • Kjempefine vogner! Og så flott mage du har!!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:13 a.m.  

  • Så fin mage du har :) Vognene var kjempe fine!! Vi har også begynt å pusse opp barnerommet nå! Blir en spennende sommer dette ja :)

    Etter Blogger Frk. Rothagen, Klokken 9:15 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden